søndag 9. januar 2011

Vårleg strikk!

Medan eg kosar meg inne i vinterkveldane, er det kjekt å ha eit strikk å styre med! Eg er nettopp ferdig med gensaren til tantegullet (den kan du sjå her), og er no i gong med ein tunika som minstesnuppa kan trippe rundt i til våren!

strikk

Det litt vanskelege vinterlyset gir ikkje heilt rett inntrykk av fargane. Tunikaen er stripete i fargane lyseblått, lysegrønt, rosa og brunt. Eg synest det er motiverande å strikke stripemønster, for det blir det litt variasjon!

strikk1

Tunikaen er strikka i “Tynn alpakka” frå “Du store alpakka”. Eg har strikka med denne tråden før, og det er ei fryd å sitje med så mjukt og godt garn mellom hendene! Som du ser er det litt snø på nøstet, og det er fordi ei vindkule kom og tok med seg strikket! Det fekk seg ein liten flygetur før det landa i ei skråning litt lenger nede! Sånn kan det gå når ein absolutt skal fotografere utandørs, hi, hi!!!

strikk2

Då eg kjøpte strikkeboka tenkte eg at eg aldri i verden skulle klare å strikke dette flettemønsteret, men etter heftig pulsvarmarproduksjon før jul erfarte eg at det slettes ikkje var så vanskeleg! Pulsvarmarane eg strikka ser du her.

strikk3

Slik skal det endelege resultatet verte! Denne strikkeboka frå Sandnes garn har utruleg mange flotte oppskrifter! Eg kunne ha tenkt meg å strikke alle!!!

No skal vi ut og nyte den vakre vinterdagen! Det er fem plussgrader, lettskya og tidvis glimt av sol!

Slikt likar vi…

♥♥♥

God søndag til alle!!!

7 kommentarer:

  1. Nydelige vårfarger! Dette blir flott!

    SvarSlett
  2. Ååååå så nydelig den er, blir nok fin til snuppa di! Nydelige vårfarger....gleder meg til våren!=) Vi har også vært ute å kosa oss, men her oppe i nord er det litt kaldere...God søndag til dere!=) Klem fra Linda!

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Du veit meg og strikking og at eg såleis meiner virkelig at du er er flink:)Blir nok ei søt lita ei som blir glad og fin.

    SvarSlett
  4. Hei
    Lenge siden jeg har vært innom bloggen din nå. Så fin tunika du strikker. Lærte du ikke å strikke for bare vel ett år siden? Jeg mener å erindre det... Uansett; kjekt at du har glede av håndarbeid. Jeg pleier å si at det er ligger mye rekreasjon i et håndarbeide. Ha en fortsatt fin dag. Klem fra meg

    SvarSlett
  5. No vart eg litt inspirert...held på med hadelandsvottar og lue til Bjørn Erik og eg burde ta meg sammen å strikke litt....får ikkje begynne på noko nytt før eg er ferdig med det eg held på med....

    Ho blir nok fin lissjepia når ho får denne på seg:-))

    jannetoveklem

    SvarSlett
  6. For noen deilige farger! Godt at dagene bare blir lysere og lengre nå.

    Ang brødet fra New York Times - jeg brukte en alminnelig svart jerngryte (usmurt) med lokk av rustfritt stål. Under oppvarmingen lot jeg kun gryta stå tom i ovnen, og så la jeg lokket på når brødet skulle stekes.

    Dette MÅ du prøve. Lykke til!

    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  7. spennende ;)
    gleda meg til å se det ferdige resrultatet .....
    klemma fra monika

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!