fredag 11. desember 2009

Svart senker natta seg…

Når spente ungar med glitter i håret og kvite kle kjem syngande ein mørk og kald ettermiddag like før jul, då kjem julestemninga hos meg.

Lucia3

Forventningsfulle foreldre, besteforeldre og syskjen varmar seg kring grua medan vi ventar på Luciasongen.

Lucia

Svart senker natta seg, i stall og stover.

Sola har gått sin veg, skuggar tek over.

Inn i vårt mørke hus, steg no med tende lys,

Santa Lucia, Santa Lucia.

Lucia1

Mamma sitt lille gull kosa seg i Luciatoget og sang med når det var nokre ord ho kunne. Det var nok mest stas med alt glitteret!

Lucia2

Tusen takk til dei fantastiske omsorgspersonane som er i barnehagen vår! Takk for at dokke år etter år lagar varm og god stemning i kalde og mørke desemberkveldar.

3 kommentarer:

  1. kor koselig ;-)
    Lite med lucia feiring her - savna litt det
    Ha ei fine helg -- klemma

    SvarSlett
  2. Ja,dette "tar" meg hvert år...vi skal ha i Tinius sin barnehage på mandag,leder meg sånn!!
    God helg til deg og dine,klem fra Anette

    SvarSlett
  3. Hei :) ja dette e en koselig tradisjon, ikke så mye av de nå her i huset men tenke tebake på den tiden da ho var med på slikt med glede.. har mange fine bilde fra den tiden.

    Ha ei flott førjulstid videre:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!