lørdag 10. oktober 2009

Ei aldri så lita feiring – blir du med?

Det er så kjekt med feiringar og jubileum, at eg tenkte det var på tide å drage igong eit lite jubileum her på bloggen!

Eg kunne til dømes ha feira at eg har så utruleg mange koslege lesarar som er innom og legg at koslege og varmande kommentarar til meg. Eller at eg snart nærmar meg 500 innlegg. Eller at eg har blogga i 1 1/2 år og hatt meir enn 130 000 besøkande. Men det er ikkje grunnen til dette jubileumet….

feiring

Men i dag vil eg feire at 100 personar har lagt seg til som følgjarar av bloggen min!

Gåva som skal delast ut i forbindelse med jubileumet er noko som er julerelatert… Eg kan love at den er kjempefin, så her er det berre å hive seg med i konkurransen!

For å vere med i konkurransen, gjer du følgjande:

  • Legg att kommentar på dette innlegget (eitt lodd)
  • Legg att kommentar på innlegget og legg deg til som følgjar (to lodd)
  • Legg att kommentar på innlegget, legg deg til som følgjar og link til bloggen min på bloggen din (tre lodd)

PS! Skriv i kommentaren din kor mange lodd du får, slik at alt går rett for seg!!! Og om du er følgjar frå før, så får du sjølvsagt eit lodd om du gjer meg merksam på det!

feiring1

Du må gjerne bruke biletet eg har lagt ut i høgre margen min dersom du vil linke til bloggen min!

Nyttar med dette høvet til å ynskje alle ei strålande helg!!! Her er det endeleg opphaldsvèr!

 

69 kommentarer:

  1. Eg er med ;-)
    2 lodd til meg..
    Ha ei strålande helg...
    Berre det at sola slin i dag er grunn god nok til å feire!

    SvarSlett
  2. Nei ho slin ikkje, ho SKIN!! Ja, sola altså :-)

    SvarSlett
  3. Då legg eg att ein kommentar på innlegget, eg er allereie følgjar og link til bloggen din på bloggen min er publisert :) (tre lodd)

    Kryssar fingrane :)

    SvarSlett
  4. Jeg vil såklart være med å feire deg, jeg hadde tenkt meg samme konkurranse selv for det er vel bare snakk om noen få dager før jeg har 100 følgere også!!

    Ikke rar du får mye følgere så flott som du skriver og så skjønne innlegg du har!!

    Jeg trekker glatt 3 lodd jeg!!

    SvarSlett
  5. Hailais!
    Trudde eg allereie følgde bloggen din via studentbloggen min, men ser ikkje ut som om eg har vore registrert som følgjar hjå deg. Hum. Men det ligg no i alle høve lenkje til bloggen din hjå meg, så dette skjønnar eg ikkje heilt. Lodda eg kje så vesentleg, men det e kjekt å kike innom "tankane" dine. Håper du får ein strålande skulehaust når du no snart startar på att for fullt etter ferien. Mvh Hjørdis

    SvarSlett
  6. Hei. Gratulerer med 100 følgere, el nå er det faktisk 101 ser jeg. Jeg har for lengst lagt meg til.
    Og selvfølgelig vil jeg være med, får aldri nok av konkurranser/feiringer.
    Og juleting? ja, det får vi da heller aldri nok av.
    Linker, så da tar jeg 3 lodd, og sier tvi-tvi.
    Ha en strålende helg i Ørsta.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  7. Så gøy med konkurranse! :) Kommentaren er her og eg er allereie trufast fyljar av bloggen din! To lodd til meg! :D

    SvarSlett
  8. Heisann, her er kommentaren, er allerede følger, og har linket til deg i bloggen min! Det blir 3 lodd til meg:)
    Titter jevnlig på dine sider som er veldig fine. Vil også nevne at innlegget ditt om dekorasjonen med kongler har inspirert meg til min egen variant - se i bloggen min om du vil :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med 100++ følgere =)

    Jeg tar 3 lodd.

    God helg

    SvarSlett
  10. Gratulerer med så mange følgere! Ser du allerede har passert de 100.
    Klart jeg vil være med i konkurransen din. Koselig det!
    Lager en link til konkurransen på siden min og følger er jeg fra før. Vet ikke da om jeg er berettiget til 3 lodd, men hvis ikke blir det 2.
    Ha fortsatt super helg!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med mange følgere! Jeg følger deg også, og har fulgt deg via bloglines ei god stund. Kjekt å lese om kvardagslivet i Ørsta :-)
    To lodd til meg :-)

    SvarSlett
  12. Så artig at du har fått så mange følgere! Er sikkert flere også, men det er ikke alle som har skjønt følge-knappen enda...kremt.
    Jeg vil også være med på trekning!=D

    SvarSlett
  13. Skjønner godt at mange vil følge bloggen din, som er både koselig og gir anledning til ettertanke.

    Jeg følger deg, så det blir to lodd på meg *krysse fingre*

    SvarSlett
  14. Hei,
    Gratulerer med alle milepælene! Jeg kan skryte på meg å være en av de førse 100 følgerne ;)

    Tar 3 lodd i trekningen din jeg :)

    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  15. Hei, og gratulerer så mykje med 100 følgjarar! Så kjekt! Så klart vil eg vere med å feire det, og sjølvsagt hiver eg meg med på konkurransen! Alt som er julerelatert, er meg-relatert!;) Love Christmas.♥ Eg følgjer deg allereide, no kommenterer eg her, og eg legg til link til konkurransen din på bloggen min! Altså; 3 lodd då:) Lykke til med konkurransen!

    SvarSlett
  16. Så koselig :) Du har sånn ein fin og trivelig blogg- eg følger deg og linker gjerne til konkurransen din fra bloggen min :)

    SvarSlett
  17. Sjølvsagt med, også kukt ballongbilete ;-)

    SvarSlett
  18. Ja, du har verkeleg suksess med den fine bloggen din, og det med god grunn: Du skriv godt, du tek opp eit vidt spekter av tema, du har flotte bilete, og du er ein hjertevarm person:) Gratulerer med 100 følgjarar! Eg er - og har vore ein av dei ei stund:) Har nemnt det før, men gjentek det gjerne: Grunnen til at eg begynte med blogging var at eg ville kommentere noko hos deg - og vips - så hadde eg min eigen blogg!
    Eg legg også lenkje til deg på bloggen min, så tre lodd til meg, takk:) God helg!

    SvarSlett
  19. Hei hei!
    Då har 3 lodd lege å venta på meg ei stund ;o) Gratulerer så mykje med 100 fyljarar!
    Vi kosar oss med sol og fint vèr i Bergen og Eikelandsosen,høyrer rykte om +1 heime...

    Håpar vinen smakte...sjøl om det "berre" var til pizza ;o)

    Nyt søndagen!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  20. Hepp! Jeg legger meg til som følger:)

    SvarSlett
  21. Jeg og vil være med. Tar 2 lodd jeg da, ett for kommentar, og ett for å følge bloggen din. Det har jeg gjort lenge, og jeg er som du vet stor fan av bloggen din :)

    SvarSlett
  22. Hei.
    Grattis med utrulege 100 som følger bloggen din Tove. Eg er ein av dei, har også lagt link på sida mi og her er kommentaren:0)) Så det vil seie
    3 lodd:0))
    Lykke til med jubileet.
    Stort smil frå Lill

    SvarSlett
  23. to lodd til meg!!!

    Ha ei fortsatt flott helg!!

    SvarSlett
  24. Hei. Eg stikk ofte innom bloggen din for å lesa og bli inspirert. Et lodd til meg!
    Helsing Astrid frå Jæren

    SvarSlett
  25. Jeg er med :)

    Er følger av bloggen din, så da blir det 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  26. Tusen takk for kosleig hilsen til meg i kveld ;o)
    Jeg vil veldig gjerne være med hos de også..
    og trekker derfor 1 lodd ;o)

    God klem til deg. J.

    SvarSlett
  27. Kjempefin blogg du har, og julepremie høres også fristende ut..hehe
    trekker 2 lodd:)

    Gratulerer med alle jubileene dine forresten:)

    SvarSlett
  28. Eg er gjerne med, har også lagt meg til som følgjar - for eg følgjer jamt den flotte og inspirerande bloggen din!

    SvarSlett
  29. Gratulerer med 100 følgere, og alt det andre.
    Følger deg fra før, linka ,3 lodd.
    Liker bloggen din godt!
    Ønsker deg ei trivlig uke.
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  30. Hei og gratulera med over 100 følgere!
    No har eg lagt meg til, òg... vart nr 110 :)
    Og så har eg linka bloggen din til min...
    ...dette vert tre lodd på meg :)
    ha ei fin veke!
    DUNNISMoR

    SvarSlett
  31. alle disse ballongene gir grunn til feiring uansett Tove!!
    kule bilder!
    tone

    SvarSlett
  32. Med min flaks trenger jeg bare ett lodd :) hehe, for jeg er ingen vinner, Tove!
    Men artig med konkurranse...

    SvarSlett
  33. heisann og gratulerer...jeg er følger av bloggen din, og kommenterer nå....2 lodd med andre ord....vet du; her inne hos deg e det så godt å vær..æ ha ledd og ikkje minst tørka tåra a måten du skriv på....mange gode innlegg har du hatt....ha en vakker dag og lykke te..

    SvarSlett
  34. Kaster meg med jeg også.. Gratulerer masse og takk for en flott blogg.
    Skulle gjerne vært følger jeg også, men har desverre ingen blogg selv, men du ligger under "Mine favoritter" ;)

    Hilder mari_gull@yahoo.no

    SvarSlett
  35. Hei, eg har vore innom bloggen din heilt sidan februar utan å gje lyd frå meg. Eg må seie til deg at eg syns du har så mange fine og gode tankar aat eg får trua på det gode i mennesket når eg les kva du skriv. takk for det :-) Eg fyl no bloggen din og har gjeve kommentar, altså 2 lodd ;-)
    Katharina på Steinnes

    SvarSlett
  36. Jippi...grattis!
    Jeg tar 3 lodd;)
    give away hos meg også;)

    SvarSlett
  37. Hei hei!
    Eg likar bloggen din så godt, så her vil eg sjølvsagt vere med:) Trekk meg to lodd eg!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  38. Jeg blir gjerne med på både feiring og trekning i den forbindelse. Liker bloggen din veldig godt, Tove, og følger med! Du skriver varmt og rørende om alle mulige ting..

    To lodd til meg!

    SvarSlett
  39. Det er så gøy å oppdage nye, gode blogger! Gratulerer med jubileet, og jeg blir gjerne med på feiringa! 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  40. Gratulerer med 100 følgarar,
    Tove:0)
    Tre lodd på meg!!
    Ha ein fin dag og lukke til i lagmannsretten.
    Klem

    SvarSlett
  41. Hei.
    Du har en sånn koselig blogg:)
    Jeg har ikke blogg selv, så det blir bare et lodd:)
    Ha en flott dag:)
    Minelle

    SvarSlett
  42. Klart jeg blir med! Hyggelig at du jubilerer sammen med oss da. Det er alltid gøy med festligheter i hverdagen :) Jeg tar full pakke - 3 lodd! Gratulerer så masse!

    SvarSlett
  43. woooow...tahnks for this chance.
    hugs

    SvarSlett
  44. I'm a follower.

    SvarSlett
  45. Hej!
    Jag tävlar gärna.
    Länkade hit i min blogg så klart,
    http://blogg.passagen.se/bloggamer/entry/t%C3%A4vla_t%C3%A4vla
    Mvh/Anna-Lena
    annalena2gmail.com

    SvarSlett
  46. Hei. Du har en flott blogg. Første gang jeg er innom her, men jeg kommer igjen. Linker på siden min. Klem Jorunn

    SvarSlett
  47. Hei! Og gratulerer med så mamnge grunner til å feire:)
    Vil veldig gjerne være med i konkurransen din, og tar 3 lodd.

    -June

    SvarSlett
  48. Gratulerer så mye med over 120 følgere! :o)

    Jeg vil mer enn gjerne delta i konkurransen, så jeg tar 3 lodd da jeg også har linket til deg og er følger av bloggen din. :o)

    SvarSlett
  49. Kortid trekkjer du forresten? :)

    SvarSlett
  50. Gratulerer.
    Jeg blir med og trekker et lodd her.
    Marit S

    SvarSlett
  51. Hei hei!!
    Jeg vil gjerne være med, 3 lodd til meg!
    Har give away på siden min og, om de frister ;)
    Klem klem

    SvarSlett
  52. Linker, følger og kommenterer :)
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  53. Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-hos-tankar-fra-ein-kvardag.html

    och så har jag ju kommenterat :-)

    Får jag två lotter då?

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  54. Jag är gärna med och tävlar!

    SvarSlett
  55. Tar gärna en lott, tack!

    abackman66 at hotmail.com

    SvarSlett
  56. Blir gjerne med på denne feiringen :D
    Tre lodd på meg, tusen takk!

    Koselig blogg du har :)

    SvarSlett
  57. Eg er med - 3 lodder til meg
    Smil fra monika

    SvarSlett
  58. Jeg blir gjerne med,Tove-hadde helt lemt dette her:-)

    SvarSlett
  59. Gratulera :-)
    Eg tar 3 lodd!!

    SvarSlett
  60. Jeg vil også gjerne bli med. Har ikke tid til å finne ut av dette med følger og linking nå, så det blir ett lodd på meg. (slik er det å være nybegynnerblogger...)

    SvarSlett
  61. Newcastle_Therese :)1/11/09 22:08

    Jeg vil også være med... Ett lodd til meg! :)
    Klem,
    Therese

    SvarSlett
  62. Heisann!
    Som trufast lesar av bloggen vil eg gjerne ha eit lodd.
    Alltid spennande å lesa dei reflekterte tankane her!

    guribjo@online.no

    SvarSlett
  63. Heisann!
    Som trufast lesar av bloggen vil eg gjerne ha eit lodd.
    Alltid spennande å lesa dei reflekterte tankane her!

    guribjo@online.no

    SvarSlett
  64. Flott blogg som sagt, jeg er med, 3 lodd:) Blir gøy å følge med her:))
    Nyt kvelden!!!

    SvarSlett
  65. Åh Grattis till så många besökare!Jag vill gärna vara med och tävla med 3 lotter! =)

    Följer nu din blogg och har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-en-hemlig-vinst.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvarSlett
  66. Jeg tar tre lodd. Kjempefin blogg du har. Leste nettopp "Fortell meg litt om livet, mamma."

    SvarSlett
  67. Hejsan :-)

    Jeg får "bare" 2 lodd, jeg. Fyller ikke det siste kravet..
    Förresten! Jag har något i kylskåpet till deg :-)

    SvarSlett
  68. Blir veldig gjerne med jeg også :) Krysser fingrene og venter i spenning :)

    SvarSlett
  69. Vil gjerne ta et lodd, jeg også Spennende med overraskelser. Mange kjekke blogger her ute en kan lese, og din er ingen unntak.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!