onsdag 7. oktober 2009

Natural beauty….

Sukk, den som hadde eit grantre med DIGRE kongler i nærleiken… Eg er så glad i å pynte med det naturen har å by på, og konglar er noko som høyrer hausten til.

haustpynt1

I dag vart eg inspirert av BHG, som hadde inspirerande bileter til haustpynting.

haustpynt

Kongler og vintergrønt er så utruleg dekorativt!

haustpynt2

Eg brukar alltid å ha ei lita gran utanfor inngangsdøra når vi nærmar oss jul, og i år skal molda dekkast med kongler.

Så enkelt – så flott!

haustpynt3

Ei korg full av konglar er pynt i seg sjølv.

haustpynt4

haustpynt5

Det enkle er ofte det beste!

haustpynt6

Eg har faktisk nokre slike glaskuler liggande blant all julepynten, kanskje eg må putte prøve dette knepet?

Julepraten er allereie i gang i Blogglandia, sjølv om det nok er i tidlegaste laget for min del. Eg er ein ekte julenostalgikar, men oktober månad høyrer framleis hausten til. Dette kongleinnlegget er difor ein hyllest til hausten, og ikkje ein snikstart på julepyntinga!

Alle bileta er lånte her.

 

10 kommentarer:

  1. ÅÅ, så flott det var!! En glemmer egentlig litt hvor mye flott en kan bruke naturen til! Tror jammen og meg jeg må dra på kongle jakt selv jeg altså!! :) Nydelig!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei:0)
    Jammen flott det der:0) Får hauste kongler før snøen kjem forstår eg. Skal ikkje så mykje til for at det ser flott ut, det enkle er ofte det beste.
    Smil frå Lill

    SvarSlett
  3. Så vakkert pyntet! Det må jeg si var inspirasjon, ja :)

    SvarSlett
  4. Dette var kjempe fint.. jeg er også glad i slik pynt så dette var te innspirasjon.

    Ha en fin torsdag:)

    SvarSlett
  5. Å så flotte bilder!! No fekk eg lyst å ta turen i skogen og finne konglar å pynte litt opp med. Kanskje er eg så heldig å kome over nokre rognebær som kan kombinerast med dei... er einig i at det er for tidleg å gje slepp på hausten, jula kjem tidsnok kvart år uansett ;) Ha ein flott dag!

    SvarSlett
  6. Det ser veldig inspirerende ut. Godt med noe naturlig :)

    SvarSlett
  7. Flotte bilete!
    I fjor skulle eg hente konglar til juledekorasjonar i november...men då var alle konglane her "oppetne" av ekorn. Best å kome seg ut tidlegare i år med andre ord:)

    SMil frå Anita

    SvarSlett
  8. Koselige og inspirerande bilder :)

    SvarSlett
  9. LEKKERT!!!

    Det er såå fint med det naturlige!

    klem

    SvarSlett
  10. Takk for interessant informasjon

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!