tirsdag 8. desember 2009

Kreative damer!

Det er viktig å senke skuldrane litt i desember. Ta seg tid til å sitje kring bordet med god prat, god mat ilag med gode vener! Heime hos ei av venninnene mine såg kjøkkenbordet slik ut ein kveld:

julebord

Ikkje lenge etter bugna det av kreative damer kring bordet og latteren sat laust.

julebord2

Tilfanget til denne kvelden var plukke i skogen og i hagar rundt omkring. Her var det berre å la kreativiteten få fullt utspring! Kristorn, sibirkornell, mose, lyng og konglar vart forma til nydlege kransar.

julebord3

Ein har grunn til å vere aldri så lite stolt når ein har laga sin aller fyrste julekrans!

julebord5

Etter litt kreativt påfyll måtte vi ha anna påfyll. Den fantastiske vertinna hadde laga ein herleg salat som vi kosa oss med til langt utover kvelden.

julebord4

Det er ikkje rart at timane flyg når ein har det så kjekt.

Tusen takk for ein utruleg kjekk kveld!!!

8 kommentarer:

  1. Heisann!
    Flott krans, og ikkje minst såg det ut som et veldig hyggelig selskap :-)

    Eg har og laga min første dørkrans i år :-) Aldri så lite stolt ja. Men jammen var det kjekt og :-)

    Ha en super dag :-)

    SvarSlett
  2. Det der var en knall-ide til vennindekveld!!
    Det så utrolig koselig ut.
    Sånt bør alle gjøre egentlig...!
    Ha en fin kveld - uten magaplask!

    Tone

    SvarSlett
  3. Super ide til venninne kveld.
    Så ut som om dere hadde det gøy! Tjooho.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hallo, madame!

    Flotte bilde, synest vi hadde det kjekt, gjer det gjerne igjen! Min heng på døra allereie, måtte skryte litt tnkte eg, men ingen har liksom kommentert den... Hmmm, var eg litt mindre kreativ enn eg trudde...?:)

    Ann Helen

    SvarSlett
  5. Flott krans!
    Ser ut som dere har hatt det veldig kjekt sammen;)
    Ha en fortsatt fin uke;)

    SvarSlett
  6. kor kjekt! triveleg å gjere "noko nyttigt" og samstundes kose seg med mat og prat!!
    ha ei fortsatt fin veke:))

    SvarSlett
  7. Så fint å sette av kvelder til godt samvær med gode venner! Det gir energi i denne tiden som av og til kan ta pusten fra en. Juletid og også førjulstiden er jo til for å gjøre nettopp gode ting! Jeg lar meg inspirere...

    Klem og fortsatt god førjulstid :)

    SvarSlett
  8. Åå så flott krans. Finnes det noe oppskrift på nett mon tro? Har så lyst til å lage men har ikke peil hva man trenger og hvordan man gjør. Tok det lang tid???

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!