tirsdag 22. mai 2012

Lengt...

Ein liten tur til hovudstaden gjer godt for mamma. Men heime sit der tre gode gull som eg lengtar etter allereie før eg har sett meg på flyet. Trygge bestemorhender passar på og gir dei alt dei treng, så eg veit dei har det bra. Dei to eldste klarer seg fint, men minste frøken snupp kjem nok til å lengte...
Det gjer godt å kunne kike innom bloggen min når eg er vekk frå ungane. Særleg på slike bilete som det over... Heldigvis er eg heime før dei får sukk for seg! 

Og i mellomtida tenkjer eg vi får kosa oss alle saman - kvar på vår kant!


3 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen i den lengselen du beskriver....! Barna betyr bare alt! :) Så vakker blogg dette var, og med så mange vakre bilder og ord. Følger deg videre :) Ønsker deg en god uke. klem :)

    SvarSlett
  2. Det var et nydelig bilde!
    Du får kose deg i hovedstaden, det blir nok veldig bra. Hjemme får barna gode dager med bestemoren sin, det blir nok dager som legger seg på minnet. :)

    SvarSlett
  3. Å lengte kan føles tun, som har noen å lengte etter:)

    Takk for smil utenfor Amfi...det skal ikke mer til...:)

    Håper du har det bra der du er!

    KlemM

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!