onsdag 6. august 2008

Når ein framand er ein du kjenner!

Tenk deg situasjonen: du er ute på dagens handlerunde, trålar det lokale butikksenteret etter gode tilbod og kjende fjes som kanskje byd på ein kopp kaffi. Mann og barn ventar med stort tolmod, kjende og ukjende passerer i stort tempo og eg har det travelt med å blade meg gjennom tilbodsstativa - enn om eg kan gjere eit kupp!

annalisaSjølv om det er mykje folk i butikken, er det likevel ei dame som skil seg ut. Eller kanskje er det veska eg kjenner att fyrst? Sjølv om håret er kortare, er det blide og opne andletet likevel det same. Eg må gi meg til kjenne! Eller kan eg det? Eg har sett henne før, men det er trass alt berre gjennom blogg vi har vorte kjende med kvarandre. Klart eg må gi meg til kjenne! Rører ved skuldra hennar og seier hei. Ho ser på meg med dei blide og snille augene eg kjenner att frå bloggen. Og så var praten i gong! Kan du tru det? Det var som om vi alltid hadde kjent kvarandre! Har sjølvsagt tenkt at eg kanskje kom til å gå meg på henne, det er ikkje store bygda vi kjem ifrå. Og i dag stod ho der! Med skjønne Tryggve i Babybjørn på magen og eldstejenta som kyndig hjelpar. Det var eit utruleg kjekt møte! Neste gong kanskje vi får tid til ein kopp kaffi og ein litt lenger prat. Rart dette blogg-greiene, framande vi kanksje ellers hadde gått forbi vert gode vener ein har mykje til felles med.

Det var så kjekt å treffe deg, Anna Lisa! Får håpe det ikkje vert så lenge til neste gong!

9 kommentarer:

  1. HAHAAA! Ja, utante tyder nok utenfor! Skal prøve skjerpe meg og skrive ty-de-lig-are nynorsk!hihi!

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig da. Tenker ofte på det , kan jo hende det er noen fra blogg verden man møter på sin veg. Uten at en vet hvordan alle ser ut. Men dette var jo kjempegøy.=)

    Klem :O=)

    SvarSlett
  3. Hei på deg, fant deg er nå hos Blåbærpai;) Synes det er så herleig å lese på dialekt!!!
    Så koselig med bloggmøte, jeg har hatt noen jeg også, mest postive;)

    Og så kjekk en lillesøster...det må taes vare på...

    SvarSlett
  4. Så kjekt da!!
    Ja selv om vi egentlig er fremmende for hverandre så blir vi jo ganske godt kjent gjennom bloggen!!
    Tror nok det at vi har masse å snakke om også:O)

    Ha en fin dag:O)

    SvarSlett
  5. Blir helt rørt her jeg sitter ved dataen. Faktisk tårevåte øyne. Anna Lisa fortalte det på sms, at ho hadde truffe deg! Og jeg ble rent misunnelig på ho. Ikke lenge siden ho hadde kaffestund med Miamor på en kafe...
    Så koselig. Tenk hvor gøy dette "bloggeriet" er, at man kjenner hverandre bare via blogg, men likevel godt nok til å ha lyst å møtes og bli enda bedre kjent.
    Vet at ho syns det var kjekt, ho også! Måtte vært meg.........
    Men,nå sier jeg før jeg får besøk av avisa!!!!!!!.. GOD DAG til deg! Og en god klem. Fra Nunne

    SvarSlett
  6. Anna Lisa fortalte at ho hadde truffe deg på Amfi, så koseleg då :O) Eg var på besøk med ho igår og veit du at lisje Trygve er endå skjønnare en på bilete !

    Ha ein fin dag Tove

    SvarSlett
  7. takk for koselig kommentar... du har en utrolig nydelig blogg her...så er det greit at jeg linker deg på lista mi?

    SvarSlett
  8. Hei min venn!!!
    Ja det var så koselig å møte deg, det satt eg veldig pris på!!! VArt så glad at eg reagerte med å gi deg en klem...Måtte bare...Ønskte virkeleg at vi kunne hatt tid til å sette oss ned og ta en lang koselig prat over en kopp kaffi:) Det vil eg gjeren ein dag.Det var greit at du lånte bilde fra sida mi...Sjølv om eg ikkje er så alt for glad i bilder av meg sjølv...hehehe

    I morgå skal vi i bryllup...så nå må eg gå i kleskapet mitt og leite opp noko å ha på imorgå.. :)
    Ønska deg ein god kveld vidare, og forresten må eg bare kommentere blomane din mann plukka til deg. Syns dei var så fine...og så herleg når ein mann gjer slikt. Huska ein opplevelse ifrå barndommen...når pappa`n min plukka liten bukett med fioler til min mor...då var vi på fisketur ved hytta på vestlandet på Island...det barndomsminnet setter eg sånn pris på, det viste kor glad pappa`n min er i mamma, det var ein slik spsiell stemning...kan ikkje forkalrast...og du fikk meg til å huske på den hendelsen igjen...Stemningen, været, lydane frå elva... Gode minner...
    Takk Tove for at vi har blitt kjent. Klem

    SvarSlett
  9. Så artig då! Eg trudde faktisk at dokke kjente kvarandre frå før eg, har berre tenkt det, sidan de bur så nært.

    Kjenner følelsen av å sjå nokon ein kjenner frå nettet. "Skal eg tøre å gå bort å helse på?" "Skal eg berre gå, late som ingenting?" "Må jo gjere meg til kjenne - nei, tør ikkje osv"

    Ynskjer dokke ei fortsatt god helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!