tirsdag 24. januar 2012

Bleik om nebbet…

Stakkars, lissje gullet mitt er sjuk i dag… Eg trudde lenge vi skulle sleppe unna omgangssykja, men i går kveld kom den altså på  besøk. Uvelkomen og uønskt, men det er ikkje noko vi får gjort med det.

sinapels copy

Det er berre å krype under pleddet og slappe av så godt ein kan. Eg har diska opp med French Fries og Cola til frukost, ikkje av det sunne slaget akkurat, men pasienten fekk det i alle fall ned.

sinapels1 copy

Takk og lov for barne-TV med bokstavkorps, teiknefilmar og “Klart eg kan”. Medan snuppelura kosar seg under pleddet i eine enden av sofaen, ligg mamsen i den andre enden og kjenner at ho heller ikkje er heilt i form….

sinapels2 copy

Vi får glede oss over at det trass alt er sol frå blå himmel ute, at vi har det godt og vart i stova, at papsen går til og frå med alt vi treng og så kikar vi på dei flotte bileta vi tok i helga då vi var på utflukt ♥

Vi tek gjerne i mot omsorgsfulle tankar og gode energiar…♥

6 kommentarer:

  1. godbedringsklemma

    monikaklems ...

    SvarSlett
  2. Usj, usj, usj! Har vore sjuk sjølv, i ei veke, så all sympati til dokke! God bedring!

    Nytta svarfunksjonen på kommentar på bloggen min, men usikker på om du fikk melding om den - har mine tvil, så skriv den her også:
    Det har du heilt rett i! Det var eg, Marte og to venninner til på tur :)

    Er litt spent på denne nye svar-funksjonen. Blir du varsla at du har fått svar, skal tru?

    SvarSlett
  3. Stakkars! God bedring til dere :)

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett
  4. Da sender jeg god bedring tanker :) Absolutt siste sjuka en vil ha i hus...

    Rart, men her hos deg vises kommentarfeltet som det skal. Får vel vurdere å endre nettleser, eller så har det faktisk blitt ordnet fra Blogger :)

    Joda, jeg nøt faktisk musikk og vakker sang i tre dager fra orkesterplass :)

    SvarSlett
  5. Da er det jammen godt å ha ei slik go mamma som passa så godt på lisjepia si:)))

    Hørte fra ei gammel tante at eplenektar skulle være bra...og ingefærkjeks:))

    Sender gode bedringstanker fra øya til den lille skjønne jenta di:)

    SvarSlett
  6. Vet du hva, Tove... når jeg ser bloggen din i dag, så gråter jeg nesten...sjuke barn har jeg alltid syns vært vanskelig, fordi det er så vondt å se dem ha det vondt!! Tenker på dere og sender massevis av gode tanker til dere...... *positiv energi* - fly til Tove & barna!

    Og jeg er så glad for hele deg! Jeg har jo en gutt som nesten daglig kommer hjem og forteller om "situasjoner fra en eller annen time med deg".... og det er gode historier han forteller...med glede i blikket!! Tusen takk!!
    Lykken er..... <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!