onsdag 11. august 2010

Når sommarplantene skrantar…

…plukkar eg inn dei som ser fine ut og set dei til pynt på bordet. Dei varer ikkje alltid så lenge, men rekk å skape både stemning og glede før dei takkar for seg!

pink

Gjenbruk av blomar er ganske artig!

pink1

Det er også artig å bruke om att det som andre elles brukar å kaste. Her har eg teke det tome middagsglaset som tantegullet åt opp sist han var her, og brukt det som vase for dei skjønne blomane.

Vi burde verte betre på å resirkulere og bruke om att!

Kva er ditt favoritt-tips for gjenbruk???

PS! Tusen , tusen ♥♥♥-lig takk for alle tekstmeldingar, e-postar og koslege kommentarar på bloggen på forrige innlegg…. Eg set pris på absolutt alle og takkar av heile mitt hjarte!

1 kommentar:

  1. Enkelt og vakkert:)

    Eg tenkte ikkje så mykje på gjenbruk før eg oppdaga alt det fine rundt om i bloggane her inne. No har eg vorte mykje meir bevisst, og i dag har eg faktisk spraylakka ei gammal bondegrøn lysekrone med tilhøyrande lampett. Eg spraya dei i matt svart, og no heng dei igjen i stova mi. Fort gjort, og eg er strålande fornøgd;)

    Nydeleg innlegg under her, Tove...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!