torsdag 12. august 2010

When opportunity comes knocking…

Av og til er ein heldig og får unike og spennande sjansar rett i fanget! Akkurat no smiler eg frå øyre til øyre og gler meg til det komande året…

dream 

Eg er så heldig å ha fått ein slik sjanse! Ein sjanse med mange trådar, som kanskje fører meg til andre sjansar – om eg spelar korta mine rett, tek dei retta vala, får dei rette kontaktene og finn nok tid til å gjennomføre!

dream1 

Eg skal sjølvsagt seie meir når eg veit meir! Det eg allereie veit er at eg får skrive, ta bileter, reise litt, smake litt og formidle masse!!! Det eg også veit er at veslesyster mi skal få vere med på å realisere den eine sjansen! Vi blir litt av eit team!!!

dream2

Og dersom det går som eg vil, og sjansen min fører til noko meir, så kan lesarane mine få vere med på å kome med bidrag til noko spennande, nyskapande og landsomfattande!!!!

Det blir eit spennnande år, folkens -

forgive me for smiling!!!!

8 kommentarer:

  1. Er vel ingenting å tilgi vel....bra du s,miler, og vel på sin plass som jeg skjønner!!
    Det blir spennende å følge med på det som skjer Tove! Det høres spennende ut både for deg og for oss som følger med deg:)
    Klem fra meg:))

    SvarSlett
  2. Forgiven...keep smiling!
    Gledar meg til å høyre meir om dette :o) Lukke til!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Å så spennande!!
    "Belive you can and
    you´re half way there!"
    Sitat på bloggen min i kveld, trur den passar på deg ;-)
    God natt!

    SvarSlett
  4. Åh dette høres spennende ut!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så spennende Tove!!! Nå blir jeg veldig nysgjerrig også merker jeg - dette blir det spennende å følge med på! Og flott å ha et prosjekt sammen med litje-syster :-)

    Nå skal jeg søke litt i arkivet ditt og finne oppskrift på noe honning-nøtte-blanding som er god til ost, så vidt jeg husker.

    God helg!
    Hilsen fra Cathrine

    SvarSlett
  6. Spennende...*smiler..ja, man må ta sjansen når den byr seg!
    God helg,
    klem :O)

    SvarSlett
  7. Så spennande Tove :))) Lykke til me det du skal gjere :)))

    SvarSlett
  8. NYSGJERRIG!
    Lykke til, og smil videre :)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!