fredag 20. februar 2009

Gledeleg overrasking!

I dag låg det ein pakke og venta på meg i posthylla på jobb. Spent tok eg den med på kontoret og lurte den ut av plastposen. Det var pakke frå Lill!!! Eg var så heldig å vinne eit par lommetøfler i ei utlodning ho hadde på bloggen sin!

072 

Tenk så kjekt å starte vinterferien med ei fint innpakka gåve!!!

073

Det Lill skreiv utanpå pakken, passar godt for oss bloggarar. Eg har vore heldig å få treffe fleire av mine medbloggarar, tilfeldig (ikkje sant, Monica???) eller planlagt. Og alle er MINST like kjekke som eg hadde inntrykk av!

 076

Eg hadde reine kistefornøyelsen då eg kom heim og pakka opp (som den ihuga bloggar eg er, måtte eg sjølvsagt ha bilete av pakken, hi, hi!). I tillegg til dei utruleg flotte lommetøflene var det ei skjønn såpe, ei rose, kosleg kort ei gammaldags klesklype! Ho hadde endåtil lagt ved ei steg-for-steg-oppskrift slik at eg kanskje kan klare å strikke nokre slike tøfler sjølv!

077

No er det eg som smiler, Lill!!!

081

Tusen takk, kjære Lill!!! Neste gong eg treff deg skal du få ein god klem... Eg sette verkeleg pris på denne gåva!

1 kommentar:

  1. Hei hei
    kjekt du likte gåva:0) den var deg vel unt veit du. Ha ein super helg Tove og god vinterferie dersom du har tenkt deg på tur.
    Stort smil frp Lill

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!