torsdag 1. januar 2009

Vakker vinterdag

Tenk at den fyrst dagen i det nye året skulle verte så vakker! Eg og dei eldste ungane vart inviterte med på tur av foreldra mine, og vi gjekk rundt eit vakkert vatn som ligg idyllisk til.

100

Vèret veksla mellom sol, snø og skodde - noko som gav eit fantastisk vinterlys!

104

Ida og bestemor er gode turvenninner!

065

Vakker vinterstemning....

073

Nakne greiner strekkjer seg mot lyset.

083

Ein stad må vatnet renne ut...

066 

 072

Båtar i vinteropplag minner oss om at vi skal gå lysare tider i møte.

135

Johan prøver seg på snømannbygging, med det gjekk ikkje så bra. Snøen var ikkje kram nok.

125

Ut på tur, aldri sur - i allefall ikkje denne jenta!

107

Det beste med slike turar er alle historiene som vert fortalt undervegs. Når bestefar traskar på  barndomens gamle tufter, får ungane høyre mange artige historier!

Tusen takk til bestemor og bestefar for ein frisk og triveleg tur!

16 kommentarer:

  1. Så vakkert! Var det rundt Hovdevatnet, kanskje? Snø gir ekstra vakre bilder!

    Takk for helsing på bloggen min. Ynskjer dokke også alt godt for det nye året!

    SvarSlett
  2. fantastisk flotte vinterbilder!!!
    heldige dere...som har snø:)))

    kos dere videre...
    klem tara

    SvarSlett
  3. Riktig godt nytt år til deg og dine, Tove!

    Takk for gleden, de vakre bildene og de tankevekkende tekstene dine!
    Gleder meg til ett nytt å med deg i det :)

    kos og klem

    SvarSlett
  4. Herlige flotte vinterbilder.

    En fin måte og starte det nyte året på.

    Nydelig, vinterlig blogg du har laget. Du skulle ikke ha noen tips om hvordan du gjør dette?...sikkert veldig innviklet.:-)

    Ha en fortsatt fin nyttårsdag.

    SvarSlett
  5. Nydelege vinterbilder. me hadde også herleg vintervèr idag, men manglar desverre snøen :(

    God nytt år til deg og dine!

    SvarSlett
  6. Koselig det var da....du har så mange fine bilder atte....God kveld til deg...her skal jeg komme meg i seng snart, da jeg har arbeidshelg....

    SvarSlett
  7. Hei igjen.
    Nyter av din flotte bilder fra turen.
    Skulle gjerne ha värt med der.
    Vi har kallt, snart 17 minus. Men snö????
    Ikke ett fnugg....
    Men nyter av den du har på dine bilder.
    Önsker deg nå god fortsättning på 2009.
    Mange goe bloggbesök og bytte av tanker og bilder.
    Klems fra Digernes.
    Synne.

    SvarSlett
  8. Friske, fine vinterbilete!

    Ynskjer deg og dine eit godt nytt år! :)

    SvarSlett
  9. For en fin tur dere har hatt!

    Tusen takk for koselig hilsen på bloggen. Må få takke deg for mange flotte blogginnlegg i løpet av fjoråret, det er moro å følge deg. Du skriver veldig variert, og rett til hjertet!

    GODT NYTTÅR!

    SvarSlett
  10. Du er så flink tilog ta oss med i din verden.
    Flotte bilder og nydelig fortalt

    SvarSlett
  11. S fin tur dere har hatt da! Nydelige bilder!
    Hvordan får du til å skrive med slik fin skrift??

    SvarSlett
  12. These are Beautiful! Happy New Year to you!!hughugs
    Thanks for adding me to your blog!

    SvarSlett
  13. Heisann og godt nyttår til deg og dine:0)
    Bilda er tekne i eit hyttetun her i nærmiljøet mitt!!
    Utruleg flott hyttetun med masse flotte stabbur som er utruleg detaljerte!!
    Det var ein fryd å gå på fotosafari der:0)
    Nyttårsklem

    SvarSlett
  14. Hei,
    så fine vinter bilder! :o)

    SvarSlett
  15. Tusen takk for tipset ang fødselshistorien! :-D Har tatt kontakt med henne og håper hun synes det er ok at vi gjengir den! Blir litt satt ut av slike historier jeg. Det er bare 8 måneder siden jeg fikk minstemann og jeg er ennå FRYKTELIG lettrørt! ;-)

    SvarSlett
  16. Du er utrolig flink til å ta vakre bilder!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!