torsdag 1. januar 2009

Høne Pøne går nyttårsbukk!

I går var Ida så heldig å få gå nyttårsbukk! Dei småsong seg gjennom farmora sitt nabolag og det vanka visst både godteri og mandarinar!

054

Minstesnuppa kosa seg inne og var storleg fornøgd då ungane kom tilbake med veska full av godteri!

043

Augene var store då ho såg alt det gode dei hadde med seg!

Huff og huff... No har eg visst rota det til litt på bloggen min... Skulle skifte bakgrunn, noko som gjorde at eg også måtte skifte mal. Nokre av bileta har visst vorte litt amputerte! Får prøve ei stund å sjå, kanskje eg returnerer til det gamel og vante før de veit ordet av det!

Ha ein fin 1. nyttårsdag - vi skal ut og gå tur!

7 kommentarer:

  1. Vi skal og ut på tur... sjekke over hytta etter YNGVE som herja her natt til igår.
    Den har heldigvis vært veldig snill med oss...

    Ida er så nydelig, at kvar gång du viser oss bilde av henne, glemmer jeg helt bort teksten og settinga rundt det... Joda, julebukk var det..! Artig!
    Men snuppene er veldig søte, uansett!
    Der har farfar fått måka fram bilen, då drar vi... Bye...
    Og godt nyttår, det glemte eg helt...
    Du er kreativ, du er DYP, Tove!
    Glad for å kjenne ei som deg!
    Klemmer nord fra Meløy... fra nunne

    SvarSlett
  2. Så herlig en nyttårbukk( som vi kaller det).! Ha en strålende dag1! Klemmer fra Anette

    SvarSlett
  3. Herlige nytt årsbukker. Jeg vokste opp med tardisjon om å gå julebukk 3 dag jul. Så det var litt uvnat å skulle gå nyttårsbukk på selveste nyttåraaften. Men nå er det blitt en vane.

    Syns siden ble kjempefin jeg=)

    Ha en herlig dag, nå skal vi feire svigermor sin 82 årsdag.
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  4. Så nydelige barn du har:)) Julebukk er det ingen som går her. Det er synd synes jeg for det er en fin skikk i forhold til hallowin.

    Ønsker deg et Godt Nyttår:))

    SvarSlett
  5. Nydeleg julebukk, og minstesnuppe;) God tur:)

    SvarSlett
  6. Heia!
    Moro for store og søte små.
    Bloggen din er blitt så fin.
    Godt nyttår!

    SvarSlett
  7. Nyttårsbukk?
    Hvad er det for noe?
    Har aldrig hört om det.
    Men det liggner litt på noe vi har i sverige i påsken. På skjärtorsdagen går unger påskkärring. De har med seg ei kaffepanne og får masse snadder i den.

    Söt liten julebukk er hun ialla fall.
    Klems meg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!