søndag 12. oktober 2008

Hjort på menyen....

hjort

Det har vore ein sløv dag; tung i hovudet, tjukk i halsen, øyreverk og småsvimmel. Registrerer at haustferien har gått med til å pleie anten meg sjølv eller andre. I morgon er det kvardag igjen, og den etterlengta ferien er ferdig for denne gong. Planen var å ladde batteri og gjere minst mogleg. Veit ikkje kor vidt batteria er ladda, men vi er ved godt mot likevel!

Men i kveld skal eg ikkje ta meg av nokon som helst! Min kjære bror og svigerinne har invitert på middag, og det gler vi oss utruleg til! Dei skal servere blåbærmarinert hjortesteik, og det vert nok ei smaksoppleveing av dei sjeldne (det går nemleg gjetord om denne steika...). Betre avslutning på haustferien kan vi vel ikkje få??? Så no har eg stappa meg full av paracet, sminka meg og fjonga meg litt. Blir deilig med ein kveld uten ungar....

14 kommentarer:

  1. Det høyrdest nydeleg godt ut. Kos deg og nyt kvelden med hjortesteik og paracetrus...

    SvarSlett
  2. Typisk at en blir syk i feriene..! God middag, god bedring og god kveld! KLem

    SvarSlett
  3. Nei heia "Bignose"...(Då sjøna du vel kven eg er...)
    Brått var eg inne i bloggen din, her va mykje kjekt! Trur vi har eitt og anna til felles, eg og du. Som litt over snittet interessert i interiør, f.eks..? Åsso ei felles veninne; Anna-Lisa.Ho va forresten på besøk hjå meg her om dagen,hint,hint.
    Greit om eg kikar i din blogg av og til, sjølv om eg er for feig til å ha min egen...?

    SvarSlett
  4. Hei:) Det gjekk greitt for meg å legge til ny bakgrunn... berre limte bakgrunnsadressa inn i en ny gadget i HTML:) Her er adr. eg brukte; http://www.thecutestblogontheblock.com/background.php?id=268
    Håper snue og feber forsvinn som dogg for sola:) Kjekk og super blogg du har:)
    Lill

    SvarSlett
  5. Så kjedelig å bruke ferien til å være syk da!!
    Håper du har nytt middagen i dag da!!
    Har hjortekjøtt i frysen og her i uken hadde vi stroganof med hjortekjøtt i:o)
    Kjempegodt!!

    god bedring og ha en fin uke:o)

    SvarSlett
  6. Det er ikke noe gøy å være syk, god bedring til deg.

    SvarSlett
  7. God bedring - og så håper eg du får nyte hjortesteika :)
    Vi har også i frysaren - eg brukerå male det opp til kjøttdeig - godt det og
    Smil fra monika

    SvarSlett
  8. HEISANN! ville berre ynskje deg GOD BETRING!

    SvarSlett
  9. Ja, utmerking synest eg er eit mykje betre ord enn award, så det har eg og nytta heile vegen :)

    Vi har hatt ei fin haustferie, men siste dagane har ikje veslemann vore heilt i form, feber og augebetennelse stakkar liten. Har vore så sår og raud med mykje materie på augene. Vore feberheit om natta og kava med å finne roa. Då blir det lite søvn også på mor i huset. Rart kor lett ein søv når ein har ungar rundt seg, vakna på den minste lyd. Så no kjenner eg meg litt trøtt og sliten. Iver August har vore til lege og fått salve til augen, så no er han heldigvis på bedringens veg.

    Håper at du kjem deg raskt du også Tove. Skal sjå at hjortesteika, marinert i deilige antioksidantar gjer susen...
    God betring!:)

    SvarSlett
  10. Oh me og my ... Hjort er en delikatesse og noe av det beste jeg kan få av kjøtt. Jeg håper maten, kvelden og formen er upåklagelig og at du nyter det til det fulle.

    SvarSlett
  11. Heisan
    Håper formen har kommet seg i helgen,mer en god er du som stesjer deg opp å gjør det beste utav det.
    Du har ett så godt smil til oss på bloggen din, og en herlig blogg har du og.
    Håper du får en fortryllene dag.

    SvarSlett
  12. God bedring.
    Kjedelig å være syk...
    Hørtes nydelig ut med den hjortesteka. Mmmmm...

    tusen tusen takk for vedldig fine ord i hilsenen på bloggen min=)

    Klem.

    SvarSlett
  13. Glømte å skryte av arbeidsplassen din sist eg var innom, den var nydeleg. Å den lampa...dån seier eg berre!
    Heklateppet har eg laga sjølv, evigheitsprosjekt var det. Bortsett frå duken eg brukte to år på å brodere, eg teppet det eg har brukt lengst tid på.

    SvarSlett
  14. Du verden ..det hørtes utrolig godt ut!!! Jeg skal til Sunnmøre den 11.november! Fikk den ville tanken om vi skulle ta et aldri så lite bloggtreff om kvelden/ettermiddagen???
    God bedring til deg, Tove!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!