fredag 29. august 2008

Lærarar på kveldsskift

No sit eg lettare småfrosen, men med eit smil om munnen - og takkar for at eg har så gode kollegaer.  Det er fredagskveld og eg er nettopp komen heim etter eit svært hyggeleg årsstegsmøte for 8.kl-lærarane. Jauda, du las rett: det er fredagdagskveld. Og ja, vi jobba faktisk! Heilt frivilleg! Vi møttest på eit nydeleg friluftsområde med sjø, badestrand og båtliv. August månad syng på siste vers, men vi hadde møtet ute og sat til langt ut på kvelden. Målet var å planlegge ein tur for elevane på årssteget, men vi fekk òg så mykje meir. Latter, gode historier, god kaffi og godt å bite i.

004 

Kollega-Tove hadde med seg plommer......

013

Hendene fann fort fram til skåla....

015

...berre ei plomme til........

006 007

009

 

 

Det er ikkje farleg å vere lærar når ein omgir seg med så kjekke folk!

Den flotte Liadalsnipa er eit kjent landemerke og kneiser stolt i bakgrunnen!

 

017 010

Kaffi og sjokoladekake var òg med på å gjere kvelden til eit høgdepunkt  og ei verdig avslutning på arbeidsveka!

019

Vi  nådde forresten aldri botnen på plommeskåla....

Tusen takk til initiativtakar Marianne og alle som prioriterte å bruke deiligaste kvelden i veka til lærararbeid....

PS! Det er framleis anledning til å vere med på  utfordringa/konkurransen i innlegget under! Måndag skal eg trekkje ein heldig vinnar! Det er forresten ikkje slik at det er den beste historia som vinn, her er det den gode, gammaldagse "lappar i ein hatt"-metoden som kårar vinnaren!

Eg set stor pris på om akkurat DU legg att ein kommenter til innlegget under!

 

3 kommentarer:

  1. E kje der mygg inn me dokke? ;)

    Nei, det såg virkli ut som en trivli kveld!

    Vi he også planlagt sosialt arrangement på jobb i dag, og eg gler meg allereie! Eg klarte å lokke kollegaene til den vakre ishavsbygda Brandal, så det skal bli kjekt=)

    SvarSlett
  2. Dette såg både kjekt og nyttig ut! Og Marianne er utruleg god på å ta initiativ, det er i alle fall heilt sikkert. Utan henne hadde mangt lege brakk her i bygda, både barneidrett og veninneklubb :-)

    SvarSlett
  3. Kjenner igjen Rjåneset her ja...ser ut som de koste dokker!!

    Skal du ikke melde deg på Norske Intreiørbloggere sin bloggroll! Da ser mange når du legger inn nye innlegg!!

    Hva som gleder meg mest ja... i kvardagen.....mange ting det gitt!!!
    Levende lys kommer høyt opp på lista etter alle slags nære menneskelige relasjoner....
    Nei vanskelig å si dette, Tove!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!