tirsdag 29. juli 2008

Eit nytt heidersmerke har sett dagens lys!

Eg var inne på bloggen Dans på roser i går, og såg til mi store glede at Kathrin  faktisk har designa eit nytt heidersmerke! Dette er ein pris som kan sendast til tre bloggar ein vert inspirert av! Eg vart   så inspirert av sjølve prisen at eg herved tillet meg å reklamere litt for den på bloggen min. Kan hende eg endåtil tillet meg å gi denne prisen til meg sjølv, berre fordi eg synest den er så fin og vil ha den på sida mi! Så gir eg den vidare til tre andre bloggarar, det er:

Award2

 Desse tre vert no utfordra til å sende denne vakre utmerkinga vidare til tre andre! Tusen takk til Dans på roser som har designa denne vakre prisen!

1 kommentar:

  1. Tusen takk min venn!!! Nå ble eg både glad g smigra...og faktisk rørt!! Takk for at du tenker på meg!! denne skal få kome inn på bloggen min når eg får tid til å sette meg ned og blogge litt.
    Sola og Tryggve kaller akkurat nå:) Masse husarbeid også...men det får vente til en regnfull dag.
    Klem
    P.S I går, på bursdagen til Nunne vart eg tante!! Eg måtte ringe til Nunne med en gang:)
    Snakkast!!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!