fredag 30. juli 2010

Det er helg…

…og eg pakkar ungane i bilen og set kursen mot fjellheimen! Vi har lengta etter papsen som er vekk og jobbar – no skal han få ♥-lig besøk av oss!!!

sweetpaul1

Håper helga di vert full av sol, bading, is, blomebinding, humler som surrar, seine kveldar i godt lag, ungar som kvin av fryd og vaksne som veit å setje pris på alle desse gullkanta augneblinka!

♥♥♥

Vi skal kose oss masse og vere ilag med nære og kjære!!!

(denne norske karen var så snill å låne meg biletet sitt)

3 kommentarer:

  1. Så kjekt det høres ut! Etter ferie i to mnd vet jeg knapt hvilken dag det er, så det var bra at du minnet meg på at det var helg ;-) Ha en fin tur!

    SvarSlett
  2. Høres flott ut!
    Kos dere & nyt helgen.
    Ha en vidre fin dag.
    Klem fra Christina

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!