søndag 7. oktober 2012

Sunday morning crush...♥

I dag er det styrtregn på Sunnmøre. Men så lenge eg kan starte dagen med ein stor og god kopp med Bigelow-te, så gjer det ingen verdens ting...


Eg har smakt alt som er av te. Men ingenting er som Bigelow. Eg trudde lenge at Pukka-te var det beste ein kunne få tak i - det er det kanskje, men smaken er rett og slett ikkje for meg. Den fin innpakking, er in i bloggverda og har spennande namn. Men smaken...., nei....


Men så vart eg altså kjend med Bigelow-te. Eg kan med handa på hjartet seie at eg aldri har smakt betre te i mitt liv! Smakane er fløyelsmjuke, spennande, intense, aromatiske og naturlege. 

Det var heilt tilfeldig at eg fann denne teen. Eg skulle på Landhandelen i gågata i Ørsta og handle litt nips og naps, og DER, i hylla ved vindauget, lyste dei herlege tepakkane i mot meg. Hege bak disken sa at dei hadde fått mykje skryt av teen, men tenkte kanskje innerst inne at det var vel berre ein ny, fancy te som eigentleg ikkje smakte særleg godt. Eg kjøpte likevel med meg fleire sortar og vart frelst frå fyrste kopp! I går var eg på Landhandelen og fylte opp med fleire smakar.

Så midt i regnbygene i dag sit eg altså og drøser med ein god tekopp ved spisebordet og let verda segle av stad! Og snart må eg ha meg ein kopp til...

Har du prøvd Bigelow-te?

Bigelow-te kan du lese meir om her og du kan kjøpe den på Landhandelen i Ørsta, klikk her.

3 kommentarer:

  1. Høres deilig ut ....jeg liker Pukka veldig godt ........men denne har jegi ikke prøvd
    må kanskje prøve...nydelige bilder
    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  2. Pukka smaker pyton, hihi!
    Har ikkje smakt denne som du skriver om, men kanskje jeg skal gi den en sjanse ;)
    Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss
    kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  3. Det hørte ut som en god te som må prøves!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!