søndag 8. juli 2012

På jakt etter hylleblom!

Tenk å kjenne folk som kviskrar ein i øyret kvar ein kan finne hylleblomar. Tenk å verte inviterte til gards for å forsyne seg av dei gylne, velduftande og fantastisk gode hylleblomane.


Hyll er gull!


Eg forstår godt at hylletreet veks og blømer i så vakre omgjevnader som dette!


To gode hjelparar måtte sjølvsagt vere med på tur! Dei passe korga og samle hylleblomane eg klipte ned, men aller kjekkast var det nok å gå på oppdagingsferd på ukjende stiar!

Tusen takk for fantastisk hyll, Hilde!

2 kommentarer:

  1. Nydelige fine bilder fra en flott tur
    Fine sommerdager til deg
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei og takk for koselig kommentar :)
    Koselig at du la igjen et spor hos meg slik at jeg fant veien hit inn til deg.

    Koselige bilder altså! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!