onsdag 11. juli 2012

Matauk: lag di eiga saft!

Eg er glad i å bruke det naturen har å tilby og har i år bestemt meg for å vere ekstra flink til å hamstre frå naturens store spisskammers! I forrige innlegg såg de at eg og minste frøken snupp hadde vore ute og plukka hylleblomster for å lage saft.
Alle som har tilgang til hylleblomster burde så absolutt plukke og safte! Det er utruleg enkelt; det er nesten så heile greia gjer seg sjølv!

På matbloggen min, "På kjøkkenbenken", kan du i dag lese meir om hyll og framgangsmåte for å lage den herlege safta.
Det var i grunnen frøken midtimellom som laga safta og fekk den på flasker! La ungane få vere med på heile prosessen, frå plukking til ferdig produkt! Dei har berre godt av å sjå at vi kan bruke det som er i naturen! 

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Eg brukte Kelkoo for å finne rimeligste alternativ, ekte sunnmøring veit du, men er litt usikker på om eg vil anbefale det. Kameraet vart sendt med Fedex og eg måtte sjølv be om sporingsnr. pr. mail. då dei hadde gløymt å sende meg det. Hadde nok betalt litt meir og bestilt i Norge hadde eg visst kor lang tid det gjekk også.

    SvarSlett
  2. Hei Tove:) Ble fristende å prøve selv. :))

    Jeg vet ikke om du har sjekket på kommentaren du skrev men nå skriver jeg det like godt her.
    Jeg bruker et Canon G-12 som er et fantastisk kamera. Om du googler det så får du opp utrolig mange bra tester. Det som er som jeg kan tenke meg at du ville like bedre med et større kamera er overgangene i bildene. Bildene blir veldig skarpe synes jeg i forhold til mitt Canon D30 som jeg ikke bruker så ofte.

    Men det blir mer for et kresent øye. Det er iallefall mye kamera for pengene. Og det innstillingene til et stor kamera! Helt fantastisk:))

    Fin søndag til deg når det rinner:))

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!