torsdag 26. juli 2012

På frukostbordet...

Når ikkje sommaren kjem, må vi likevel gjere det beste ut av kvar dag! I dag åt eg og minste frøken snupp frukost åleine. Papsen var på jobb og storeungane var på overnatting med bestemor og bestefar. Ho hadde på seg sommarkjole og var litt lei seg for at det ikkje vart sommar i dag heller. Men så fann vi ut at vi rett og slett kunne pynte med litt blomster, så blir det kanskje litt sommar likevel!


Frøken snupp er ekstra glad i desse blomane. Dei rosa fekk ho med bestemor i går og dei kvite rosene har ho "arva" frå bryllaupet til tanta og onkelen som gifta seg forrige veke. Tenk å få ete frukost med bryllaupsroser på bordet!


Brått vart også denne dagen spennande og fantastisk - meir skal det ikkje til! At ho i tillegg får ha på seg sommarkjolen på handel og at vi skal på lynvisitt til ei lita venninne, gjer alt endå betre!

PS! Dersom eg får lov av dei to nygifte, kjem det kanskje nokre bryllaupsbilete etterkvart! Eg var så heldig å få lov til å fotografere dei....  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!