tirsdag 24. juli 2012

Heimelaga espalier

Mamma og pappa kom for litt sidan med ein klematisk i gåve til oss. Stakkar klematisen har vakse så godt han berre kan, men har ikkje hatt noko å klatre etter. I dag var gode råd dyre og lageret med drivved kom endeleg til nytte!

Med drivved som vi plukka i fjøra etter at Dagmar hadde vore på besøk, litt alpakkaull frå Peru og god hjelp frå frøken midtimellom, gjekk vi i gang og laga eit espalier til klematisen. 

Ho heldt og eg surra. Fleire runder med tråd. Måtte vere stødig og tole både vèr og vind!


Nå står espalieret vårt så fint opp mot fjøsveggen. Litt svarte blad på klematisen, ser eg. Kan det vere for at dei har vore i kontakt med bakken litt for lenge? Ja, ja, no blir det i alle fall betre tider for klematisen. No skal han få klatre så høgt han berre vil!

Ein lukkeleg klematisk klatrar seg oppover den gamle fjøsveggen og nyt å verte pusla litt med!

Kva lagar du av drivved?

2 kommentarer:

  1. Så smart dette var. Drivved er jo så dekorativt.

    Jeg laget en drivved lampe...den har kommet så langt den lyser men har ennå ikke funnet rette skjermen...så en dag dukker den vel opp:))

    I i trappen ( i hallen) står en stor korg med drivved stokker jeg finner. Ganske dekorativ det også.

    Drivved er så utrolig vakkert! Og nesten alltid blir et par med hjem fra fjøren:)

    Håper vi får en sommerdag til i morgen med litt mindre vind i:))

    Ha gode dager:)

    SvarSlett
  2. Veldig Fin
    Ha en God Dag:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!