fredag 20. april 2012

{ t a k k s e m d }

Av og til må livet rett og slett stoppe opp for at vi skal sjå alt vi har å vere takksame for.

IMG_8388

No har eg gått sjukmeld pga ankeloperasjon i snart 1 1/2 veke og sjølv om det er trasig nok i seg sjølv, så har eg opplevd så mykje godt desse dagane.

IMG_8411

Ein dyktig svoger meinte eg måtte introduserast for sushi og diska opp med heimelaga sushi som imponerte meg voldsomt! Og eg vart hekta…

Mi supre svigerinne inviterte oss på middag slik at eg skulle sleppe å styre med det den dagen. Det er så herleg å gå til dekke bord av og til…

IMG_8418

Ei fantastisk venninne inviterte meg med på kundekveld på Studio Slettvoll! Ho veit akkurat kva som kan muntre meg opp…

Ein kollega inviterte meg på Pomp De Lux-party heime hos seg! Og eg som hadde grudd meg til å humpe rundt på krykker i butikkane for å leite etter finstas og kvardagskle til ungane (som ser ut til å vekse ut av det meste…). Men så slapp eg det! Eg kunne sitje i ro og mak, med foten høgt og få kleda rett i fanget!!!

IMG_8426

Foreldra mine har køyrt ungar att og fram på skule, barnehage og fritidsaktivitetar. Og gått tur i lag med dei… Og hjelpt til med lekser… Og hatt dei på overnatting… Eg kan ikkje få takka nok for slik hjelp!

Og for ikkje å gløyme min kjære som har pusla rundt meg og haldt huset ryddig! Han har fått opp ungane om morgonen og skyssa dei av garde. Har laga middag. Rydda og vaska. Ordna med kle...

IMG_8422

Og så den kjekke veslesyster mi som har hatt eldstemann på overnatting og som gjennom FB og Twitter har halde meg oppdatert på kva som skjer rundt om kring.

IMG_8400

Og i kveld skal eg treffe gode kollegaer og diskutere boka “Krystallslottet”. Eg gler meg…

Og tusen takk til alle som har lagt att meldingar på innlegga mine (særleg til alle som lot seg engasjere av innlegget om blogging på bokmål eller nynorsk), til alle som har ringt meg og sendt meldingar, kome med oppmuntringsgåver og blomar. Eg har så mykje å vere takksam for. Ville berre seie det…

Det er rart, dette, at når ein har tid til å la tankane tenkje på alt vi kanskje elles tek for gitt, så finn vi så utruleg mykje å vere takksame for!

God fredagskveld til alle!

5 kommentarer:

  1. Det er godt å kunne glede seg over hjelpende hender og store hjerter :)
    Godt å høre du har gode hjelpere rundt deg:)

    Håper foten leges fort:) Tror du er savnet på skolen:)

    Riktig god helg Tove-mor...ja, og bildene dine er som balsam de også - akkurat som nynorsken:-)

    SvarSlett
  2. Lykke er å ha så mange flotte mennesker rundt seg!
    Det er viktig å sette pris på de små tingene, se små tingene som kanskje ikke virker så viktig - men det er jo de som er viktige ♥
    Etter at jeg ble mer og mer plaget av fibromyalgi, og at den tok over store deler av formen min ble jeg veldig klar over de små tingene. Og nå setter jeg så mye mer pris på dem ♥

    Jeg leste innlegget ditt om nynorsk - bokmål nå, og jeg er så glad for at du blogger på nynorsk! Du skriver så flott, du skriver ting som får meg til å tenke, du får meg til å smile og undre ♥
    Jeg er jo vokst opp med nynorsk rundt meg som liten, så at du skriver på nynorsk gir meg en god og varm følelse!

    God helg til deg og dine,
    varm klem ♥

    SvarSlett
  3. Hyggelig med så mye å være takknmelig over. Godt å få hjelp når man trenger det, ikke alle som er så heldige som deg med så mange rundt deg til å hjelpe.

    God helg,
    klem Fredrikke :O)

    Ps.jeg slutter ikke å lese blogger selv om de er på nynorsk :O)

    SvarSlett
  4. Så godt at du opplever å få så mykje omsorg!

    God betring og god helg :-)

    SvarSlett
  5. Det er vel akkurat slik det er...
    Når man ikke kan bevege seg slik man er vand med da skjönner en hvor mye man har å väre takknemlig over når alle stiller opp å hjelper til.
    Klems igen.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!