tirsdag 2. august 2011

Owlie sleep sack – nydeleg babystrikk…

Ingenting er som å pakke inn ein nyfødd i varm og god ull. Så godt å vite at babyen har det godt og at ull er det beste som finst for slike små. Eg vart tante for nøyaktig to veker sidan og måtte sjølvsagt strikke noko til den vesle.

IMG_1568 copy

Du ser vel uglene på mønsterborda???

Heilt tilfeldig kom eg over ei side med oppskrifta på denne deilige soveposen til babyar. Det er rett og slett ein strikka pose til å putte babyen i! Eg måtte ha hjelp til å setje om oppskrifta til norsk og då kom Solveig Grimstad til unnsetning! Ho ville gjerne lage meg ein norsk “lett å forstå”-variant av oppskrifta. Berre timar etterpå låg den i innboksa mi! Tusen takk, Solveig!!!

IMG_1569 copy

Då var det berre å setje i gong og strikke til skjønne Louise! Ugleposen, som er strikka i tynn alpakka frå “Du store alpakka”, vart ferdig i løpet av 3-dagersferien vår! No er gåva overlevert og eg gler meg til å sjå lissjegullet innetulla i ugleposen! Om posen er praktisk eller brukbar veit eg ikkje, men at det er ein stor strikkehit “over there” er i alle fall heilt sikkert!

PS! Dersom du ynskjer oppskrifta kan du sende meg ein e-post (adressea finn du i venstre marg)!

3 kommentarer:

  1. Så skjønn den var! En sånn skulle jeg hatt til mine da de var nyfødte. Jeg svøpte dem i flanellsklut og helseteppe slik de gjør på sykehuset den første tida hjemme. En slik uglepose er jo mer håndterlig enn helseteppet, særlig når den nyfødte skal sendes fra fang til fang! Det er jo et styr når dette helseteppet går i ball :)

    Det ble en finværsdag i går, og muligheten lurer i dag også :) Vi trenger det før høsten setter inn. Det er bare å nyte øyeblikkene!

    Moccamamma :)

    SvarSlett
  2. For en nydelig pose! Så flink du er til å strikke :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig denne var!
    Alle små nurk fortjener en slik :)

    Er lenge siden jeg har vært innom deg, så her var det mange fantastiske bilder å se!

    Nyt sommeren videre!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!