fredag 15. juli 2011

I’m in love with KOKO ♥

I dag er det tid for litt ønsketenking på bloggen, for eg er rett og slett

swept off my feet….

Eigentleg er eg ikkje så glad i slike “sjå kva eg har kjøpt”-innlegg eller “sjå så masse fint det er i butikkane”-innlegg, men Arabia sine KOKO-koppar er så nydelege at eg rett og slett unner dei litt bloggplass!

Koko copy

Designet, kvaliteten og fargane gjekk rett heim med meg! Eg har mykje Arabia i skapa mine frå før og er veldig glad i dei tidlause og klassiske linjene. KOKO-koppane passar godt inn i lag med dei Arabia-godbitane som er i skapet mitt!

koko1 copy

Trur jammen eg veit kva eg skal ynskje meg til bursdagen min i år!

2 kommentarer:

  1. Herlig servise! :o)
    Hadde planer om å blogge litt om Florida, så om du følger med i bloggen min så kommer det nok mer informasjon om noen dager. ;o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!