søndag 26. juni 2011

“Ny” stove i ein fei!

Eg har ei utruleg flott utsikt og bur så usjenert som det går an, difor har eg slettes ikkje behov for gardiner eller anna skjerming. Om vinteren er det likevel godt å kunne gjere stova litt meir lun med duse tekstilar.

IMG_0038

Sommaren har ikkje heilt nådd Sunnmøre og gardinene har difor vorte hengande heilt til no. Eg har likevel behov for å halde ute sol og har lurt på kva som er luraste måten. Persienne blir for tett, markise går ikkje på grunn av at det er eit svært vindfullt hjørne og gardiner heilt utelukka.

IMG_0041

Eg har ikkje sett for meg at lameller ville passe i stova vår, men då det såg ut til å vere einaste utveg måtte vi prøve det. I dag gjekk eg i gong og monterte den opp og vart gledeleg overraska! Det vart så utruleg lyst og lett på stova!!! I tillegg bytta eg ut eit stort, mørkt maleri mot to mindre bileter i gråtonar. Lampen fekk eg i gåve med mi kjære syster, som veit akkurat kva eg likar!

IMG_0081

Dermed vart stova vår ny i dag! Det var så utruleg deilig å få eit litt lysare hjørne.

IMG_0055

Når vi ikkje har sommar ute, må vi finne sommaren inne – i alle fall sommarfargane! Eikefargen minner meg om sand på ei badestrand, det blå om sommarhimmelen og det kvite minner meg om dei lette skyene som seglar av garde på himmelen ein varm sommardag…

IMG_0080

No sit eg og husbonden og kosar oss med kvelds og nyt synet av ein knallrosa kveldshimmel! Grovt knekkebrød med kremost og plommegelè er sommarmat for oss! Gelèen er laga av gule plommer av “Gode greier i Ulsteinvik. Dei lagar nydelege produkt av frukt og bær, i tillegg til at dei er flinke til å finne råvarer i naturen som er litt utanom det vanlege! Bli gjerne medlem på Facebooksida deira!

I morgon håper eg arbeidslysta framleis er til stades, for då er det kjøkkenet som skal få litt pleie! Kanskje blir det fornyingar der òg???

3 kommentarer:

  1. Koselig på stua deres ! Deilig å få lyset inn :-) Så gode ut de knekkebrødene :-) Ha ei flott uke !

    SvarSlett
  2. Kjekt at du likte lampen! Og lamellane vart knallfine! :)

    Linda

    SvarSlett
  3. For en flott stue. Jeg syns fargen på panelet på veggen var knallfin. Ellers så har dere det fint.

    Tror ikke jeg har vært innom bloggen din før, men skal se gjennom den nå:)

    Klem Vigleik.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!