lørdag 12. februar 2011

Vakker ingrediens!

Ikkje berre er den vakker å sjå på – den er også god på smak! Og for ikkje å snakke om den gode lukta når du opnar posen…  Stjerneanis er estetisk vakker å sjå på, og dersom du vil lage ei herleg kake der stjerneanis spelar ei av hovudrollene, må du ta turen innom matbloggen min i dag!

sitroniskake

Stjerneanis set nydeleg smak på all mat den får lov å vere ein del av! Og så er den fin å pynte med! Tenk så fint å ha flytande stjerneanis som bordpynt! Særleg fin er den når den ligg i sukkerlake, for då blir den så skinande blank!

Det er mange matvarer som fint kan vere ein del av interiøret! Kva er din interiørfavoritt på matfronten?

Ein av dei amerikanske favorittbloggarane mine er svært flink å bruke mat som interiør! Sjå berre kor lekkert små appelsiner kan pynte opp på kjøkkenbenken:

humble pai

(biletet er lånt frå bloggen hennar, du finn den her)

Ynskjer alle mine lesarar

ein nydeleg laurdag!

2 kommentarer:

  1. Nydelig! :) Det enkle er ofte det beste!

    Ha en fiin lørdag! :) Her skinner solen som bare det, deilig!

    KLem J

    SvarSlett
  2. ..dette var et koselig sted å være!
    Og hit vil jeg tilbake! ;)

    Ha en fin lørdagskveld!
    Rikke

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!