søndag 4. oktober 2009

Lat, men produktiv søndag!

I dag har regnet fossa ned. Det har ikkje vore eit einaste opplett øyeblikk!

018

Det har vore mange kosestunder i sofakroken i dag!

Regnet la likevel ikkje dempar på kreativiteten, så eldsteborna var i snikkarbuda og laga seg kvar sin smørkniv (!), og husfrua sjølv har strikka. Dei som har lese bloggen min ei stund, har nok fått med seg at eg brått har fått ein enorm interesse for strikking! Det er framleis på eit lite avansert stadie, men det betyr ingenting! Dei gir ei utruleg kjensle å vite at eg har skapt noko! Og så er det utruleg stas å høyre ungane seie til andre at det er mamma som har strikka det dei har på seg!

025 

For tida har eg to strikk på gong, og i dag leggvarmarar til Ida eg har strikka på. Det rosa, skjønne babyteppet har fått seg ei pause.

Og så må eg få skryte av storeungane mine på 7 og 10 som har laga seg smørknivar i dag. Pappaen har saga ut to emner, men alt det andre har dei gjort sjølve!

029 

Etter at kniven vart pussa silkemjuk og fin, fekk dei svi inn namna sine. Dei var ned i verkstaden til onkelen min og lånte sviapparatet hans, og det var stor stas å få setje merket sitt på eige produkt! No står nok sviapparat høgt på ønskelista til jul…

028

No skal knivane oljast før vi kan ta dei i bruk.

008

 013

Medan vi andre pusla rundt med våre ting, tilbrakte Sina mykje tid i campingstolen sin og las bok!

Som du sikkert forstår, har vi hatt ein herleg søndag!

 

11 kommentarer:

  1. Klart ungane blir stolte av å lage så fine knivar!!!! Her har vi hatt sol i dag - endelig!!!!
    Ønsker deg en fortsatt avslappende og fin søndag! Kos deg med strikkinga!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Hei Tove
    Lenge siden nå, her hos oss har der og vert et skikkelig ruskevær idag. Vi kjørte en tur langs jærstrendene,det gikk nesten ikke ann og gå ut av bilen det var reine sandstormen der ute, men litt av et skue og se sjøen heilt hvit.
    Så klart de er stolte når de har laget så flott kniv, jeg har gjemt disse små tingene som mine unger lagde på sløyd , de er gull verd for meg.
    Nå må du ha en forsatt fin søndag, jeg kjenner på lukten at der er to brød som står i ovnen som nå vil ut:)
    Klem fra Tiril.

    SvarSlett
  3. Det så ut som en myk og god søndag ja:) Koselig at jeg fant dene fine bloggen, kommer igjen snart! Gode hilsner fra Heidi

    SvarSlett
  4. Slette tid, så flotte smørkniver!
    Jeg ville satt dem igang å lage sånne kniver og så kjøpt en halv kilo smør og pakka inn som julegave til gode venner.... DET ville tatt kaka,altså..
    Du strikker vel, der du sitter krøllet i sofaen etter sparserturen. Men ikke glem at Tore på sporet kommer litt over halv ni :)

    Hei då..

    SvarSlett
  5. Høyrast ut som ein deilig sundag ja! Flinke ungane som laga kniv! Vi har ikkje vert fullt så produktive her i dag, men men... alle dagar kan ikkje vere like..:p

    SvarSlett
  6. Hei denne mörke oktoberkvelden.
    Sitter og leser på din blogg.
    Du får til de aller beste inlegg eg har lest.
    Särligt det om reflexen.
    Det er en tankevekker. At bruke reflex burde väre lovfesta akkurat som det er at ha reflexvest i bilden numera.

    Sier alltid til de mine at bruke reflex. For eg har ingen å mista.

    Du skriver så fint og det er en glede at besöke deg.
    Veit det har värt litt tynt med besök siste tiden, men det blir snart bedre.

    Nå önsker eg deg ei god natt.
    Klems Synne.

    SvarSlett
  7. Ja, det både så og hørtes ut som en herlig søndag! tenker de største barna var stolte:) Håper den nye uka blir like fin! klem

    SvarSlett
  8. Koselig :-)
    Vi har hatt Signe gullet på overnattingsbesøk, og vi kosa oss i sofaen og i fjøsen :-)
    No lavar snøen ned og eg har vert ute på tur - kjekt det og
    klemma

    SvarSlett
  9. Dette høres ut som en deilig høst-søndag! Helt enig i det du skriver om strikking; det trenger ikke å være så veldig avansert, men jammen er det tilfredsstillende å lage noe selv, og ikke minst å høre stolte unger forkynne at "mor har laget..."! Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  10. Dette høres ut som en deilig høst-søndag! Helt enig i det du skriver om strikking; det trenger ikke å være så veldig avansert, men jammen er det tilfredsstillende å lage noe selv, og ikke minst å høre stolte unger forkynne at "mor har laget..."! Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  11. Det høyrtes ut som ein koselig dag. Flinke ungane dine :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!