tirsdag 22. september 2009

Til eit barn av slekta

Eg vil legge meg ned att på jorda og krype saman med deg.

Eg vil reise meg på kne og gripe etter solstrålane, prøve å fange dei saman med deg.

007 

Eg vil tru at den første snøen om hausten er sukker,

slik du kjem til å tru når du ser alt det kvite.

Eg vil heise meg opp etter ein stol eller ei grind saman med deg, og stå som for første gong.

003

Eg vil gråte når eg er svolten, skrike etter mat, drikke mjølk og ete kalvelever saman med deg, om vi bur der mjølk kan finnast.

Eg vil falle og reise meg att, falle og reise meg at, som du kjem til å gjere.

004

Eg misunner deg ditt nye liv!

Ein dag spring du frå meg med lynrappe føter.

Eg står att, blir tvinga ned på jorda

for siste gong.

* Marie Takvam *

såpebobler

(foto: Wink Nixone)

Diktet “Til eit barn av slekta II” er skrive av ei sterk, vakker og flott kvinne. Ho døde for nokre år sidan, men dikta henner lever vidare for all tid.

For mindre enn ei veke sidan vart eg tante til ein nydeleg, vakker og skjønn liten gut. Å verte tante er omtrent like mykje stas som å verte mor, så eg er litt tussete for tida. Eg har strikka pledd til lissjegullet, som han fekk i lag med eit Lexington-sengesett. No skal eg til å strikke eit nytt pledd, for det er ikkje meir enn to månadar til eg vert tante igjen…

Eg har prøvt å plassere bloggen min på Bloggkartet, veit ikkje heilt om eg fekk det til…

9 kommentarer:

  1. Nydeleg dikt! Og fin blogg som eg fann via via. Du kjenner ikkje meg, man har oppdaga at vi har felles kjente; Hjørdis som kanskje nettopp no har vorte mamma igjen;)
    Kirsti

    SvarSlett
  2. For et vakkert dikt.
    Åhh så heldig du er som er blitt tante - det ER stas det!
    Ha ei fine natt.
    Klem fra Helen

    SvarSlett
  3. Jeg blir alltid så fascinert over innleggene dine. De har virkelig karakter. Så vakkert, så enkelt, så fint. Bildene forteller så mye, og tekstene dine er alltid gode å lese.

    Flott dette babyteppet du har strikka, og nydelig dikt til.

    Jeg likte også så godt bildene av himmelfenomenet. Ja, man skulle nesten tro at det var Gud og englene som kom på besøk.. Så fin tanke! :)

    Og rognebærene du har fotografert var jo helt skjønne! Flotte bilder du viser! :) Takk for titten i kveld.

    Hilsen fra Hulda. :)

    SvarSlett
  4. Nydelig dikt av en stor dikter, helt enig. Jeg har ikke lest dette diktet før, og det passer så godt akkurat nå, for jeg er blitt gammeltante til en liten colombiansk gutt(Lena kjenner dem...)som kommer til Norge i kveld:-)Han er fersk i verden, og en sommerfugl i vårt vinterland. Og vi gleder oss til å bli kjent med ham.

    SvarSlett
  5. Ser du har fått det til!

    Takk, takk -vi er veldig nøgde med husvalget sjølve! Blir spennande når det står ferdig.
    Og sjølvsagt er det Grøvikrenna;)

    SMil frå Anita

    SvarSlett
  6. Nydelig tekst, nydelig teppe,nydelig tante!! Gratulerer!!

    SvarSlett
  7. Hei hei!
    Så nydeleg tekst! Gratulerer så mykje med tantebarnet, det er stas kan eg tenkje meg:)
    Kjempefint teppe du har laga.
    Helsing Anne:)

    SvarSlett
  8. Heia!
    For et flott dikt!
    Og så herlige bilder! Gratulerer så mye som tante! Jeg må nok nøye meg med filletante, for jeg har ingen søsken. Men hvert et barn er jo et under, og hvem vet, kanskje jeg om noen år får oppleve å bli bestemor...

    Klem fra Cathrine

    SvarSlett
  9. Nydelig dikt - nydelig teppe - ja nydelige bilder med. Jeg har også akkruat blitt "tante" denne uken. Grandtante er det rette å kalle meg. Dobbel lykke for det ble nemlig tvillinger.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!