lørdag 10. januar 2009

Godt med laurdag...

Det er så godt å slappe av heime når det er laurdag. Er nesten allergisk mot overfylte butikkar, fulle av folk som stressar med alt dei skal handle inn til helga. I dag har vi  berre vore heime, og kosa oss med det! Foreldra mine kom på besøk, noko som mellom anna resulterte i ommøblering. Så kjekt når ting i heimen blir sett med nye auge - og resultatet vart kjempebra!

012

Då vi flytta inn i huset, var vi så heldige at der stod att nokre gamle lampar. Har lenge tenkt eg skulle ha meg ein lampe i gangen, og no kom den til heider og verdigheit. Eg er svak for desse "bestemorlampane".

015

Dette mønsteret er vel for ein klassikar å rekne! Vart så varmt og fint lys i gangen.

019

No er dei nakne greinene i gangen vekk, og vi måtte pynte på anna vis.

023

No herjar stormen ute, og vi kosar oss inne med stearinlys, heimelaga pizza og stove i ny drakt.

034

Ei skål med druer er laurdagsgodteriet vårt  i dag.

022

Denne nydlege lysestaken fekk eg med ei god venninne i julegåve. I kveld sender eg denne englevarmen til ei anna god venninne som har bursdag i dag. Etter at ungane har lagt seg skal eg på besøk til henne, og så skal vi kose oss og skravle heile kvelden!

Ynskjer god laurdagskveld til alle!

 

16 kommentarer:

  1. Høyrtes ut som ein fin laurdag. Og ynskjer deg ein lika fin laurdagskveld.

    Britt

    SvarSlett
  2. Høres fortreffelig ut. Jeg skal også hute meg ut til ei god venninne etterpå. Da skal jeg omsider se den "noe" omtalte filmen...Mamma Mia! På tide, sannsynligvis ifølge resten av verden...
    klem fra smøla, her er ikke stormen kommet enda, men vi venter den hvert øyeblikk.

    SvarSlett
  3. Fine stemningsfulle bilder. Høres ut som en perfekt dag og kveld.

    Kos deg masse im kveld

    SvarSlett
  4. Å ja, vi er nok flere som har priset lørdagen i dag, stå opp uten at det er ting en bare MÅ gjøre. Det er virkelig hverdagsluxus på sitt aller beste det. Jeg er nok heller ikke den typen som springer til kjøpesenteret og salget på butikkene der når jeg får fri, slik gjøres unna "fort og gæli" som vi sier her på mine trakter.

    Det var jo litt tøff satrt etter juel og nyttårsfeiringen vet du, enste uke blir enklere når klokka durer før fuglene synger.

    Ha nå en deilig og avslappende lørdag kveld :- Varm klem herfra.

    SvarSlett
  5. Den lampa ble jeg skikkelig misunnelig på, gitt! Helt etter min smak, Tove!
    Kos deg med venninnebesøk og bare nyyyyt kvelden !

    SvarSlett
  6. Du er nok i bursdag, men når du kjem heim ligg det en GODHELGHILSEN til deg her,
    fra Nunne.

    SvarSlett
  7. Så nydelige bilder. Du hr det så fint du Tove.
    Og det er så koselig med nyommøblert hus og deilig lørdagskos. Dokke har nok hatt ein skikkelig kosedag:)
    Ha en fin søndag sjølv om det er ruskevær og blåser..huff..
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei og takk for kommentar:)
    Har vore inn på bloggen din ganske mykje men aldri lagt igjen mine spor... SÅ føler at eg liksom kjenner deg litt.:)
    Synest det er kjekt å lese blogg til folk eg veit kven er:)
    Ha fortsatt fin laurdagskos i styggeveret.

    SvarSlett
  9. Hei Tove.
    Det er så morsomt å møblere om hjemme. Tenkte eg skulle sjå om eg kan få til noe nå, etter at vi tatt farvel av jula.

    Har du virkelig storm? Blir så missunlig... Savner en orntlig sunnmørsstorm. Her bles det ikveld. Men storm? Nei....
    Håper lørdagskvelden blev koslig hos vennina di.
    Klems fra meg.
    Synne.

    SvarSlett
  10. Lys i kvardagen kan vi trenge :-)
    Og når dei er so vakre som dine er det no ekstra stas :-)

    HA ei fin helg!

    Monica

    SvarSlett
  11. det var fine lampar, ja!

    høyrdest ut som ein kosleg laurdag, og eg reknar med kvelden vert minst like bra :)

    god helg vidare, Tove!

    SvarSlett
  12. Herleg laurdag du har hatt:o) Vi hadde nødvendige ærend på Amfi og HJELPE..... Tjukt av folk ikkje noko særleg. Men en tur på Fugl Føniks gjorde turen flott. Silje sin yndlingskafè, og menyen består av varm sjokolade og brownis kvar gong:)) Må innrømme at vi har vore der rett ofte no npår ho har vore heime.
    Siste helga ho er heime ja, i morgo kveld drar ho frå Hovden og frå Oslo til Dallas tidleg tysdag. Gruar meg noko frykteleg til det.... blir so tomt og eg slit hardt når ho drar. Mange meina sikkert at eg syter for mykje om kor eg savna ho, får inntrykk av det. Men dei veit ikkje kor det følast før dei har prøvd. Ikkje like lett å ta ein helgatur når saknet blir for stort.
    Tusen takk for koseleg helsing inne hos meg forresten:0)).

    klem frå Lill

    SvarSlett
  13. Har vore ute av bloggedrift i ei veke, så no har eg kosa meg storleg med å lese dei siste innlegga dine. Og den "vente-filosofien" din kjøpte eg umiddelbart. Du får sagt ting så UTRULEG godt!

    Den gamle lampa du har hengt opp i gangen, den var kjempefin!

    Go'klem :-)

    SvarSlett
  14. Høyres ut som ein laurdag heilt etter mitt ønskje....her tek vi laurdagane heilt "piano" og må vi ordne noko er det i hovudsak berre ein av oss som fartar i veg slik at det går unna i ein fei.....;)

    Nyt kvelden i morgon er det full fart att :)

    Klem

    SvarSlett
  15. Hei igjen :) Glemte å sei kor eg har bestillt kjøkkengardinene. Det var på ELLOS eg fann dei :)
    Håpa du har det bra.
    Klem

    SvarSlett
  16. Nå har jeg kosa meg med blogglesing hos deg, nytt vakre bilder og latt ord og dikt på minnet :) Du skriver så varmt og fint! Ligger en liten sak til deg på bloggen din :) med ønske om en fortsatt fin søndagskveld! klemmer.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!