onsdag 24. desember 2008

"Nå er den hellige time..."

Klokka har akkurat passert midnatt, og eg slumrar meg inn i julenatta. Ein får så mange tankar når ein sit slik i fred og ro. Ei stille stund for refleksjon og ettertanke kan vere lurtnår ein går ei høgtid og eit nytt år i møte.

001

Dette er stunda for å tenkje på dei som ikkje har det like lett som meg denne jula. Mange i min næraste venekrets har mista ein av sine nære og kjære dette året, eller opplevde alvorleg sjukdom og smerte. Nokre blomar har vorte plukka så altfor tidleg, medan andre hadde visna og trengte å få takke for seg. Uansett er saknet og sorga like stor. Det kan ikkje vere lett å gå inn i ei glad og familieorientert høgtid når ein av stolane rundt bordet står tom. Eg vert nesten provosert når eg høyrer julesongen frå Putti Plutti Plott, "...hvem kan la vær å være glad når det er jul?". Det sit mange rundt omkring som ikkje går inn i denne høgtida med glede. Eg ser dei på gata, treff dei i sosiale samanhengar og i venelag, og eg ser kor sorga og saknet et dei opp.

049 

Vi har alle ein engel som passar på oss og som lydlaust kjem inn i romet og stryk vekk tårer eller omfavnar mjukt og ømt. Ein engel som held oss i handa når stega er tunge eller vegen er altfor lang å gå.

033

Denne julenatta går tankane mine til alle som saknar ein av sine kjære, eller som slit og har det tungt. Eg ynskjer alle det beste for julehøgtida, og vonar at dei gode minna får stå i fokus. La små, dyrebare minner forundre deg, slå opp hjartedøra di og gjere hjartet ditt varmt og heilt. Vit at det er mange som tenkjer på deg og dine, og vit at vi alle ynskjer dykk alt godt. Velsigna jul til dykk alle.

036

Det vart edelgran på oss i år. Husmora var lei av tre som tok til å drysse 1. juledag. Når minstefrøkena er midt i verste "ta på alt"-stadiet, kan det vere greit med eit tre som ikkje stikk så utruleg som ekte gran gjer. Hadde faktisk ikkje trudd at eit lite tre kunne gjere meg så glad, men no har eg altså fått Disney-treet eg har drøymt om i alle år! Gler meg til i morgon tidleg når forventningsfulle barneauge ser treet og alle pakkane for fyrste gong...

042

No sit det to nissar i vindaugskarmen og passar på, tre smånissar ligg på loftet og søv, og nissemamma og nissepappa nyt fred og ro.

055

Om du skulle ha tid og høve til å stikke innom på besøk i jula, så er du hjarteleg velkomen!  Og til alle dei som eg ikkje treff og får gi gode klemmar til;

EG YNSKJER DEG OG FAMILIEN DIN EI VELSIGNA JULEHØGTID!

085

Og vær så snill, tenk ein ekstra tanke på dei som ikkje har det så godt denne jula. Tenn lyset på middagsbordet på julaftan og tenk over kor rik du er som har dine kjæraste rundt deg - i mange heimar står det ein tom stol rundt bordet.

HA EI STRÅLANDE JUL OG LAG GODE MINNER!

23 kommentarer:

  1. Eit flott innlegg med rom til ettertanke, Tove...
    Så artig at det er likskap å finne på den sida og:0)
    Det vert jo alltidt sagt at det er så mykje av Pappa i dei, noko som no gjer ekstra godt å vete at vi vidarefører hans trekk og utsjånad...Men det er no artig lell at det dreg seg fram trekk frå den andre slektssida mi og!!
    Ynskjer deg og dine ei flott julefeiring i morgon, og sender ei helsing til Sylvi og Arild, Frode med familie og Linda med familie!!
    Må og takke deg for at du viste meg vegen inn i fantastiske Blogglandia:9)
    Varme klemmar Line

    SvarSlett
  2. Så fine ord en sen kveld, de traff virkelig midt i hjertet mitt. Har selv en kjenning som ligger på sykehuset. Tenker masse på ham og familien.

    Ønsker deg og dine en riktig god jul!

    Stine

    SvarSlett
  3. Her var det mange gode ord til ettertanke Tove.......og lysa skal få skine på mitt middagsbord, lys som symbol på kor heldig er som har alle mine rundt meg. Slik sett kjenner eg meg uendeleg rik. Mine tankar skal også gå til dei eg kjenner som ikkje er like heldig, ekstra lys for dei skal eg tenne i vindaugskarmen.......

    Ønskjer deg og dine ei fantstisk julaft i morgon:)

    No skal vi nyte nokre heilage minutt i all stillheit eg og husbonden før vi kryp under dyna, må berre hugse julestrømpene først...hihi...:)

    SvarSlett
  4. JA det er sant det du skriver....det er ikke en selvfølge at alle skal glede seg til jul....takk for gode ord....nå er nattevakta mi snart ferdig, å jeg kan finne senga mi snart å sove meg litt inn i juledagsmorgen

    SvarSlett
  5. Hei en tidlig julaftensmorgen.
    Det du skriver er så sant.
    Det traff mitt i hjerterota.
    Vi burde väre gla over å väre så rik som vi er. Kanskje i i penger, men med familje og vennar.
    Vi har tak over hodet, mat på bordet og det vi trenger.

    Du er en klok dame og eg er glad eg fann deg sån på slutten av året.

    Önsker dere alle en riktigt god jul.
    Ta vare på hverandre.
    Juleklemmer fra Digernes.

    SvarSlett
  6. Det er tidlig julaften morgen, kun juletret lyser i stua. Jeg nyter en kaffe før jeg drar avsted til sykehuset, kun jobb til 12 i dag heldigvis. her inne hos deg kjenner jeg for første gang i dag at jeg har klump i halsen, tåre i øyekroken.
    Og JA, vær du trygg på at jeg skal gjøre mitt denne jula tilat vi skal lage flotte minner i min familie. Sønnen her er i den værste tenåringsfasen og synes det meste er ille..., hormoner vet du, hormoner!!
    Og du vet, ikke synes jeg det er lenge siden han klådde på alt heller :-) Som tiden flyr...

    Ha en fredfull og deilig jul. nyt dine små og så blogges vi sikkert snart igjen.

    God varm juleklem herfra.

    SvarSlett
  7. For et flott innlegg:) Jeg valgte faktisk også å sette fokus på de som ikke har det så godt i disse juledager, dette var nydelig skrevet av deg:)
    Ei fredfull og hjertevarm julehøytid ønsker jeg deg og din familie:)
    Hjertego klæm fra Kate:)

    SvarSlett
  8. God morgen Tove=)

    her hos meg er det en stille morgen der alle sover enda:
    nydelig innlegg. ja mine tanker har i hele desember gått til de som har mistet, savner noen, og ikke har det godt. Til de små barna som sitter og er redde på julaften.
    Det finnes mange flere enn man vet om. De får et tent lys og noen gode tanker. Andre har fått en blomst eller en klem av meg=)

    Ønsker deg og dine en fredfull og hyggelig jul=)

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  9. Eit innlegg til ettertanke for oss alle. Eg takkar kvar dag for at vi får vere ilag og vi må nyte tida saman.
    Ha ein fantastisk Julehelg Tove saman med dine kjære. Tusen takk for helsing og bloggbekjenskap, det har opna seg ei ny verd for meg her inne.
    Juleklem frå Lill

    SvarSlett
  10. så sant så sant Tove!

    Ynskjer dykk god jul i "juleland". Her er det ein som lengtar litt heim;)

    SvarSlett
  11. Vakkre bilder.
    God jul til deg og dine min venn.
    Klem

    SvarSlett
  12. Så utrolig vakkert skrevet tove. vet du... jeg har drømt om deg i natt! Du har skrevet noe i bloggen din som har satt sånn tanker i sving hos meg.Nå går kverna døgnet rundt, og i natt resulterte det i en drøm... Sier ikk mer nå, men det var positivt iallefall! Ønsker deg og familien er fredfyllt og harmonisk jul! Stor klem

    SvarSlett
  13. Eit nydeleg innlegg:) God jul! Klem

    SvarSlett
  14. God jul til deg og dine og :) No har roa senka seg over Sogn :) Holdt på til 5 i natt med å få ting klart før julafta.. så kjenner meg ikkje heilt våken endå ;) Skal bli ein flott dag, sjølv om det er kun opppå fjellet at snøen ligg og glitrar :) Håper du får ei flott juletid :) Godklem :)

    SvarSlett
  15. Tusen takk for koselig hilsen inn hos meg.
    Jeg håper du får fine dager sammen med familien, og kos deg masse.
    Klem

    SvarSlett
  16. ...visdomsord fra deg igjen her inne.....tenner lys for minner og for livet i dag....God juleklem fra Marit ;)

    SvarSlett
  17. Et veldig fint innlegg:D Ønsker deg og dine en velsignet julehøytid:)

    SvarSlett
  18. Du er utrolig flink med ord Tove. Takk for alle kosestundene jeg har hatt i bloggen din. Jeg har felt noen tårer, og andre ganger ledd hjertelig av innleggene dine. Jeg ønsker det og familien en riktig God Jul.

    SvarSlett
  19. Et utruleg flott innlegg Tove, det rann nokre tårer nedover kinna mine no.... Ha ei fantastisk jul ilag med dine, som du seier er det viktig å sette pris på ein har kvarandre, vi tek det altfor ofte som ein sjølvfølge.. Varm juleklem Silje.

    SvarSlett
  20. Heisan i julenatta
    det var gode ord du skriver - og det er så sant.
    og i jula vil det komme lettere fram sårt savn og tunge tanger.
    og som du skriver - hos noen ein tomme stol.

    Eg fikk ein klem fra eit av mine barn i dag - og med gode ord på min veg - takk mamma for du er hjemme og ikkje på sjukehus.
    Det var min beste julegave i år - å få vere hjemme og nesten friske sammen med familien min :-)

    Takke takk for gode ord på bloggen min - og eg håper du med barn kan komme inn og hilse på små kalvene - det kommer 4 til no i jan - feb,
    det hadde vert så koselig

    juleklemma fra monika
    ps - eg vart nr, 40000 på telleren din :)

    SvarSlett
  21. ha ei fredelig julefeiring, klem fra smøla.

    SvarSlett
  22. Hallo, Jeg vil bare få takke deg, for at jeg kan komme inn på bloggen din, og lese alt det flotte du skrive.
    Det er nydelige bilder du har der også. Det du skriver i julenatten, er bare helt nydelig.Ha en fortsatt fin jul.

    SvarSlett
  23. Hei, kom til bloggen din via ein annan, via ein annan- ja du skjønna. Las det vakre innlegget ditt. Ord til ettertanke...
    God jul vidare!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!