søndag 9. november 2008

Tusen takk, Astrid...

Eg har fått to utmerkingar frå Astrid. Gløymde å ta dei med i eit tidlegare innlegg, så då lyt eg gjere det no!

award5  award21

Tusen takk, kjære Astrid - det gjer meg utruleg stolt og glad å ta imot desse frå deg! Og tusen takk for den koslege kvelden fram med deg på tysdag! Det var så kjekt å  få kome heim til deg. Du har ein nydeleg heim som rommar alt du er glad i. for å seie det slik: du har mykje å blogge om! Kanskje eg kan få ynskje meg eit blogginnlegg med nokre av dei flotte, gamle tinga du hadde på stova di? Takk også til Olsenbandefrua som berika oss med sitt nærvær! Vil forresten anbefale alle å ta turen innom bloggen hennar. Ho er heilt ny i Blogglandia!

Eg les så utruleg mange flotte bloggar, difor gjer eg det slik at alle som legg att kommentar i dette innlegget kan ta med seg ein eller begge utmerkingane!

Til slutt vil eg seie tusen takk til alle som kom med trøystande ord til det forrige innlegget mitt! Det varma godt! No er eg heldigvis på betring og har endåtil vaska ned soverommet og skifta sengekle! Så då kryssar eg fingrar og håper at alle basseluskar er fordufta!

award18

Slenger på ei utmerking eg fekk no i kveld med Lavendelheimen! Tusen, tusen takk!

17 kommentarer:

  1. Grattis med fine awarder ;-}
    Trøsteklem fra ei som også er syk i dag....
    Farsdagen ble ikke helst som den skulle være her heller....

    SvarSlett
  2. Huff da... vært tufsen du denne helga. Magetrøbbel og elendighet er noe av det værste en kan få i grunn. Da er nok bare do og senga som hjelper ja :-( Nei da er en lite influensa bedre og trekte etter, da kan kan hvile seg med god samvittighet i sofakroken med film, bok og litt godis..., uansett å være syk og ikke i form er ikke kjekt. Heldigvis da snuppa blir vi bra av slike ting, i min hverdag ser man sykdommer og sjebner som ikke er helberedelig desverre...

    Farsdagen og feiringa tar dere igjen neste søndag vet du :-)) Se fremover.

    Grattis med utmerkelser, du fortjente dem begge to, det oser varme fra bloggen din vet du.

    Nyt renvasket soverom og rene sengklær, og en fin fin start på uka ønskes deg. og du... aldri at man følerseg så kjekk og slank som etter en skikkelig magefarrang vet du :-)))

    SvarSlett
  3. Gratulerer med awarder. Håper du er på beina igjen no... Ikkje noko kjekt å vere sjuk.

    Ang. fjella "mine". Trur nok ikkje du ser dei frå Ørsta, men eg bur ikkje så langt unna likevel. Ca. en halvtime aust for Ålesund, i Haram kommune...;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for helsinga :) Eg tenkte på deg i dag når vi kjørte forbi deg frå Ålesund, forbi Halse :)
    Dumt at du har vore sjuk. Håpar du kjem fort til hektene igjen, og får nye krefter. Drikk masse vann!!(når kvalmen er over)
    Ønska deg ei fin ny veke
    Klem

    SvarSlett
  5. P.S glemte å gratulere med flotte awarder!! Dei fortjena du ja!!
    Klem

    SvarSlett
  6. Her kommer litt trøst og gratulasjon med awarder. Ha en fin uke Tove. Hanne

    SvarSlett
  7. Hei! Og tusen takk for den koselege meldinga du gav meg på bloggen min, det sette eg stor pris på. Sjølvsagt får du leggje meg i blogglista di, det er då eit stort kompliment! Eg tykkjer det ser sers triveleg ut her inne hjå deg au, men det får eg utforske meir ein annan dag, for no er det seine kvelden for ein student som skal tidleg opp og ut på besetningsbesøk blant små og store storfe i morgon. Med ynskje om ei god veke på alle måtar :-)

    SvarSlett
  8. Godt du er på bedringens vei! Gratulerer med flotte awardar=)

    SvarSlett
  9. Det er no godt at du er på bedringens veg. Som regel slår det til raskt, hardt og uventa, men i dei fleste tilfelle er det og raskt overstått...
    Gratulerer så mykje med utmerkingane, dei er vel fortjente,Tove:9)
    Mamma har arbeishelg, så eg må ha med meg ungane, dermed er ikkje kafe nokon ideell løysing;9)
    Men du er hjerteleg velkommen på Egset om du har lyst, og ungane vert veldig glade om du tek med deg ungane dine...
    Eller vi kan reise i fjøra der ute??Fredrik elskar å vere i fjøra, mykje å utforske der veit du!! Rakel synst og det er kjekt.
    Ha ein fin dag, Tove, klem

    SvarSlett
  10. Grtulere med utmerkingane Tove...godt du har kome deg på føtene att. Bror dekorerte badgolvet i dag og, men håper at det gir seg snart. Det rare er at han ikkje er slapp:)

    Vore ned på jobb og fått timeplan i dag....:) er nok berre å brette opp erme!!!

    Ha ein super måndag!

    SvarSlett
  11. Hei Tove!! har du noen tanker om i morgen , eller vil du bare stikke innom på sætre en tur??? er der nok fra i 5 tida i morgen!! Nob. 488 92 940 hvis du vil sende ei melding!! Marit

    SvarSlett
  12. Heisann. Gratulerer med nye awarder. Du står på..Du er så flink at!! Her er dataen min koko..Venter på rep noko eg håper skjer snarest. God betring:)

    SvarSlett
  13. Kjekt å høyre at du er på bedringens veg og at det ikkje har spreidd seg over alle sammen. Håper du får ei fin veke, og gratulerer sp mykje med utmerkingane, dei er vèl fortjente :)

    SvarSlett
  14. Godt å høre at du er frisk igjen Tove ! :)

    Gratulerer med enda flere utmerkelser ! :)

    håper du får en flott kveld videre!
    klem

    SvarSlett
  15. svigers skal visst på korøving fra ca.kl.20...så da kan vi jo se hva vi gjør..at your or my place???

    SvarSlett
  16. Håper formen er bedre nå!

    Jeg har tatt meg den frihet å legge ut ditt innlegg om refleks-bruk som link i min blogg. Bare si fra om du ikke liker det, men jeg synes det er så godt skrevet og det er virkelig en av mine hjertesaker.
    Jeg håper tilgivelse er vel så lett å få som tillatelse.

    SvarSlett
  17. Gratulerer med flotte awards:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!