mandag 27. oktober 2008

Muffins frå Tante T-design

I sommar var eg så freidig å bestille nokre muffins frå tante T. Eg er elendig til slikt pirkearbeid, medan ho tryllar fram dei lekraste saker på null komma niks! Jentene skal få seg leikekomfyr til jul, og då tenkte eg at dei måtte ha nokre muffins å steike på.

Tante T tok utfordringa på strak arm, og i helga kom ein pakke med dei skjønnaste, søtaste muffins....

001 004

Sina fekk opne lokket og var fyrstemann til å forsyne seg av herlegheitene. Johan hadde fått ein spesiallaga med gorillaknapp på, og den vart motteken med STOR glede!!!

003 015

Sina let seg fascinere av knappane på toppen - trur ho smakte på alle!

006 002

Mønsteret på desse herlegheitene er å finne i ei av Tilda-julebøkene.

001 007  009

Ser for meg at dette må vere ein ypperleg måte å få brukt opp stoffrestar og knappar på!

016 011

 Tusen takk for dei nydlege muffinasane, tante T!

Neste gong du kjem på besøk står det heilt sikkert muffins på menyen!

 

1 kommentar:

  1. Ååååååh, kor fine dei va!!! Flinke tante T!!!! Vi er bra heldige som har deg!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!