tirsdag 7. oktober 2008

Kan eg få kome med ei "rein" anbefaling???

Vi er i skikkeleg haustmodus her i huset, også når det gjeld fargar. Ta til dømes såpene mine på badet! Dei vil eg verkeleg anbefale på det varmaste! Ikkje berre har dei nydelege haustfargar, men dei luktar så ufatteleg godt og er så snille mot huda!

025 026

Dette trur eg må vere den beste såpa eg nokon gong har vaska meg med! Det er som å smørje hendene inn med olje og luktar forførande av appelsinblome. Du får kjøpt den i nettbutikken Lune Hjem, og såpa ligg på denne sida. Den kjem i ei 500 ml glasflaske og er utruleg dekorativ på badet! Den vesle såpa på Durance-skåla er ei mandarinsåpe frå Body Shop. Det er ei sanseoppleving å vaske hendene med denne...

 034

Denne dusjsåpa er også frå Body Shop. Det er fantastisk å starte dagen med å dusje i papaya...

036

Ei herleg rosesåpe frå House Doctor på kjøkkenbenken! Denne fekk eg i bursdagsgåve med svigerinna mi, og ho har har kjøpt den på denne koslege butikken.

043

Eg har allereie brukt opp ei slik såpe. Det er ei oliven, -og mandarinsåpe som er å få kjøpt her og der. Eg har fått tak i den på Traktøren i Ålesund, i tillegg har dei den på Tante Brun på Moa. Denne ligg no innepakka og ventar på ny eigar. Det er nemleg ei gåve....

Som de ser er eg litt i appelsin og mandarin-modus på såpefronten. Og det er vel deilige lukter å ta med seg inn i ei mørk hausttid...???

10 kommentarer:

  1. Hei.Første gang jeg besøker bloggen din..men he rinne trivdes jeg! Liker blogingen din..stilen din og de tanker du skriver om! Fant veien hit via Huldas Verden-bloggen. Nå er det høstferie, regn og vind høres utenfra. jeg koser meg med jule-håndarbeid, har sett en video "Jane Eyre", drukket varm te...og titter i bloggverden før jeg skal ta på regnklær og støvler for å fylle hudet og lunger med masse frisk luft.
    ønsker deg en fortsatt fin høstdag.
    Tussilago

    SvarSlett
  2. Hei, for et vakkert bilde du har øverst i bloggen din.
    Ja, de håndsåpene fra Body Shop har mange gode dufter :o)

    Takk for titten og ha en fin høstdag!

    SvarSlett
  3. Mmm..synes jeg kjenner lukta hihi...Lurer på en ting med denne durancesåpen, er den mild og hudvennlig? Både jeg og minstemann er litt vare på såper med mye parfyme, og blir veldig fort tørre på hendene.
    Ha en fin høstdag!

    SvarSlett
  4. Den som nådde en bodyshopbutikk!
    Får ta meg en tur til Bodø, tenker jeg :)
    Takk for den reine anbefalinga!
    Sender en klem med duft av Lano.

    SvarSlett
  5. Mmmmmh! Eg elskar å lukte på såper, trur eg må stikke innom Tante Brun neste gong eg er på Moa:)
    Ha ein fin dag Tove!

    SvarSlett
  6. Mmm...kan nesten kjenne duftene helt hit ! De ser kjempegode ut også - jeg liker og å ha deilige såper i hus!

    Ellers en utrolig nydelig blogg du har her.....nydelige bilder - virkelig! :)

    Vil gjerne få legge deg til listen min , om det er ok! ? :)

    Ha en herlig dag videre!

    Liv Elin fra Husrom&Hjerterom

    SvarSlett
  7. Herlig. Jeg har badekar og gjett hva jeg skal ønske med til jul. Takk for tipset

    SvarSlett
  8. Herleg innlegg, Tove:0)
    Masse deilige såper...Her i huset har vi kun flytande såpe til bruk då mor i huset får fnatt ved tanken på alle bakteriane som samlar seg på såpebarane. Men som pynt går dei greit;9)
    Ligg utfordring og utmerking til deg inne hos meg!!
    Ha ein flott kveld vidare.

    SvarSlett
  9. Takk for Tante Brun tipset! Skal drive med litt handelslekasje i morgon, saman med svigermor og ungane. Då må eg sjå innom der! Oi, blir nesten sveitt når eg tenkjer på alt eg sikkert ikkje rekk fordi ungane er leide leeeenge før meg. Greit å ha svigermor i bakhand ;-)

    Ha ein fin busstur, i politisk oppdrag, var det det?:-D

    SvarSlett
  10. Hei, jeg har ikke vært på besøk hos deg før, men her kommer jeg igjen.
    Det er en utroli fin Blogg du har, mange gode historier og flotte bilder.

    Jeg ønsker deg en fin dag, så titter jeg nok snart innom igjen

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!