søndag 6. juli 2008

Kveldstemning og oppladding til ny veke...

Då har alle ungane lagt seg, eg har tent stearinlys og roa har senka seg i huset. Vi har hatt ei aktiv helg, med mange gjeremål og mykje besøk - akkurat slik eg likar det! Terje har nettopp gått tur med hunden, og no sit vi her med beina høgt og slappar av. Var så fantastisk kveldslys i kveld. Tok nokre bileter som eg vil dele med alle mine bloggvener. Det er stunder som dette som gjer at eg kjenner meg uendeleg rik som får bu her på Halsane!Koseleg med stearinlys i glaskarmen.

Liadalsnipa badar i kveldssol. Vakkert...

Utsikt over Raudøya, mot Eiksund.

2 kommentarer:

  1. Masse artig fra helga...
    Ser at det er mørkere hos dere enn her nord... sola skin jo enno, og det er så vakkert. Skulle ikke ha behov for søvn på sommern...

    Hvis du er lur, så gå inn på Oles hjørne, det er sønn vår, han har lagt ut innlegg sjøl i kveld... da får du deg en god latter. Jeg har flira så jeg er helt skakk...
    Får han kommentar blir han kjempeglad.. (vi holder på med oppussing av hytta hos datra vår..
    http://oleshjorne.blogspot.com
    Ha ei god natt og god uke!Veldig artig blogg du har! Nunne.

    SvarSlett
  2. Hei igjen, og takk for både link og helsing:) Har lagt til din blogg på bloggen min også no.

    Eg veit eg har høyrt ei historie om ein mann frå Brandal som vandra til USA, men det var nok mange av dei, så om det er samme mann, er ikkje godt å seie.

    Men etter å ha lest om kor flott dokke bur til, er eg litt nysgjerrig. Vert det oppom Johanne - eller er det nærmare Ørsta? Før kjørte eg der titt og ofte, men no er det utruleg sjeldan... Dokke har iallfall nydleg utsikt! Godt å bo i høgda, sant?

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!