tirsdag 18. mars 2008

Påskestemning på Halsane!


Desse påskeegga kjøpte eg for to år sidan på nettbutikken

Hjem kjære hjem.


Eg har sans for det enkle, også i påska. Viktigast på påskebordet
mitt er lys.


Den gule kyllinglysestaken laga Ida i barnehagen for tre år sidan! Det vert
ikkje påske utan! Dei grøne eggevarmarane kjøpte vi i år.

Eg har ikkje eit overpynta hus til påske, men noko av det kjæraste
eg pyntar med er det ungane som har laga. Dette egget mala Ida i
barnehagen.

Til trass for mykje snø og trasige køyreforhold, tek vi gjerne
imot påskegjestar! Er sjølvsagt ei fordel med 4wd om ein skal klare
å forsere bakkane! Uansett, hjartleg velkomne skal de vere!

EG YNSKJER ALLE EI STRÅLANDE PÅSKE!

2 kommentarer:

  1. d der va to virkelig tøffe gutta. og dei storkoser seg i lag kvar gang dei treffest. dei e verdens beste kompiser og jobber virkelig hardt med både "skog og veibygging" og he alltid nye prosjekt på gang...anita

    SvarSlett
  2. Dagny Riise Heggestad19/3/08 10:06

    Hei! Tenkte eg måtte kikke innom og sjå kva de styrer med på Halsane... og det ser ut til at de har det velidig kjekt :-)
    Likte utruleg godt dei påskeegga dine forresten(nettbutikk-kjøpet). Blir veldig inspirert av å sjå og lese alle dei flotte bloggane som finst (les mest interiørbloggar eg da...), spesielt dei der "eigaren" er dyktig å skrive, slik som du! Ha ei god påske :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!