lørdag 30. juni 2012

"Sjå oftare mot nord"


Eg kjenner ei dame som tek fantastisk flotte bilete. Med kamera i handa trålar ho det som er for å leite etter dei rette motiva, det beste lyset og dei finaste perlene. 
Vi bur i eit fantastisk land, noko Palma gong etter gong fangar i kameralinsa si. Eit Rolf Jacobsen-dikt kjem ofte fram i tankane mine når eg ser bileta til Palma. Eg er så heldig å ha fått låne nokre av Palma sine bilete slik at eg kan dele dei med alle som er innom! 



Sjå oftare mot nord.
Gå mot vinden, du får raudare kinn.
Finn den ulendte stien. Hald den.
Den er kortare.
Nord er best.




Vinteren sin flammehimmel,
sommernatta sitt solmirakel.
Gå mot vinden. Klyv berg.
Sjå mot nord.
Oftare.
Det er langt dette landet.
Det meste er nord.

Rolf Jakobsen



Det er vel ikkje rart eg har forelska meg i bileta til Palma? 

Alle bileta er tekne av Palma Opsal, Ørsta. Eg har fått løyve til å låne dei. 

7 kommentarer:

  1. For nokre fantastisk flotte bilder!!!
    Ho er suuuuperflink.

    Gry

    SvarSlett
  2. Dette noko å strekkje seg etter. Vakkert.

    SvarSlett
  3. Wow! Nydelige bilder!

    SvarSlett
  4. Helt....ja eg finner ikkje ord..
    Så vakkre bilder..
    Det gjör ikke hjemlengseln mindre akkurat...
    Takk Palma for at eg og andre fikk sjå bildene.
    Klem Synnöve.

    SvarSlett
  5. Heilt fantastisk! Sit med frysningar her.. :) Fine ord til dei fine bileta også.

    SvarSlett
  6. Vakkert, vakkert, vakkert! All ros til Palma, men jeg er også imponert over de flotte bildene dine!

    Ha en strålende fin kveld!

    SvarSlett
  7. For noen fantastiske bilder, nesten trolsk stemning i de. Rett og slett så flott, så vakkert. Prikken over i'en med fine ord til ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!