fredag 8. juni 2012

I ♥ instagram!

Eg har vorte heilt hekta på Instagram, den kjekke foto-appen som gjer det enkelt å ta bilete av kvardagsaugeblikk og dele med vener og kjende! Siste dagane har vore fine, gode og spennande. Slike dagar er supre å feste på film! Her er nokre av instagram-bileta mine siste dagane:

Ein tidleg morgon på badet...


...litt godis ein dag etter barnehagen...


...ein sein kveld og ingen ville legge seg...


...sommarfest på Svendsengarden i Ørsta...



...ei korøving i Aasentunet ein vakker sommarkveld...


"Strenge dagar må koma, men etterpå kjem dei milde".


"Nei, vesle Vitet det rekk ikkje til,
Ei tru må stydja opp-under".


"D`er seint å stengja buret når fuglen er flogen"


"Heimen er både vond og god;
det skiftar med sut og gaman.
Hæv er den som med same mod
kan taka mot alt i saman"



"Heime var eg so vida kjend
og slapp inn, kvar eg vilde,
i kvart hus i den heile grend
um endå folket kvilde.
Der var kjenningar i kvar ei krå,
og når eg ukjend folk fekk sjå,
spurd eg radt, kvar dei var ifrå,
og dei var lika milde."


"Ven er den vide jord i vårdags liten,
då alt som kryr av nyvakt liv er fullt". 

Det er så kjekt å kunne dokumentere kvardagane sine på denne måten!

Er du bitt av Instagram-basillen???

PS! Alle bileta er tekne med Iphonen min.





4 kommentarer:

  1. SÅ mange vakre bilder! og så fine ord til! Takk for at du deler :) Selv har jeg bare foreløpig lest mye om dette instagram-greiene...jeg er nemlig helt fjern og får ikke med meg ting først...men kanskje jeg blir bitt av basillen etterhvert (når alle andre er på vei til å bli lei eller noe ;)) GOD helg, nå er det fredag! Kos deg :)

    SvarSlett
  2. Eg er...

    Også er det utruleg kjekt å sjå at det vesle epletreet (som berre hadde eitt eple fyrste året blomstrar som berre det). Håper nokon hugsar å tynne dei...

    SvarSlett
  3. Masse sjel, Tove!! Utrolig bra!

    Ville bare si TAKK!

    SvarSlett
  4. Jeg også elsker Insta:)) En app som heter Auto Stitch..den lager den flotteste panorama bilder..og gratis om jeg husker rett:)) den kanskje du hadde likt:)

    Herlige Instaøyblikk:)))

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!