fredag 20. mai 2011

Hipp hurra!

Endeleg er nasjonaldagen komen så pass på avstand at eg kan setje med ned for å reflektere litt. Eg var leiar i 17.mai-komitèen og hadde hektiske dagar. No har både eg og resten av 17.mai-gjengen landa og ser oss godt nøgde med dagen og arrangementet!

IMG_8625

Skjønnaste 17.mai-buketten….♥

IMG_8651

Minste frøken snupp sette seg på kyrkjegardsmuren og kika stolt på storebroren som stod i flaggborg for speidarane.

IMG_8725

Eg var fotograf under fotballkampen på stadion og frøken midtimellom heldt meg med selskap. Det regna trollkjerringar, men kva gjorde vel det når eg hadde blidaste sola ved mi side…♥

IMG_8821

Vel heime etter ein lang dag ute i regnet, dumpa vi ned i sofaen og såg gode, gamle “Grease”. Store og små let seg fascinere av klassikaren og vi kosa oss med den herlege musikken! Frøken snupp var svært glad for å kunne bytte frå bunad til disco-kle og dansa seg gjennom heile filmen!

I år vart det ein travel, hektisk, heseblesande og energikrevjande nasjonaldag – men du verden så kjekt!!!

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som ein koseleg dag:) Og så fine born du har!! Ha ei god helg!

    SvarSlett
  2. Høres ut som om dere hadde en fin dag.
    ønsker deg en fin helg videre.
    /myr

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!