mandag 22. mars 2010

Storeguten min…

…er ikkje større enn at han framleis finn glede i å plukke blomar til meg!

vår1

Eg vart så rørt då han kom heim frå fotballtrening i kveld, framleis raud i andletet og oppglødd etter treninga, og det fyrste han gjorde var å springe bort til fjøsdøra og plukke snøklokker til meg!

Kjekke, gode guten min… Eg må innrømme at eg spionerte litt i glaset då eg såg kva han hadde planar om. Å stå slik i vindauget og sjå iveren han hadde og kor opprømt han var…- ja, det var rett og slett rørande…

♥♥♥

Då han kom trampande inn i fullt utstyr og skitne fotballsko, med handa gøymt bak ryggen, kunne eg ikkje la vere å la meg sjarmere!

vår

Takk og lov for at våren er i anmarsj -

og takk og lov for herlege gutar…

♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Ja det er HERLIG med våren - som kommer ;)

    her laver snøen ned - og våren , ja den var vel berre innom og hilste på litt

    Smil fra monika

    SvarSlett
  2. Hei :)

    for et flott innlegg.. syns jeg kan se for meg gutten din som kjem der med blomsterbukett til deg.. slikt er så koselig.

    Ja nå håper jeg også at våren er her.. har hatt to fine dager nå med sol og skyfri himmel.. litt gråere i dag, men fint likevell... litt snø ligg igjen enda. men den håper jeg forsvinn etterhvert.

    Ha en flott dag :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Er så enig med deg når det gjeller herlige gutter.
    Men våren den er ikke herlig!
    Ikke nå, ikke her. Det har komt 30 cm snö sen i gårkveld...
    Så eg nyter dine snöklokker eg.
    Klems Synnöve.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!