søndag 22. mars 2009

Blå draumar...

Medan eg ventar på å få bygge på og pusse opp, kan eg tillate meg å drøyme. Ein liten kik innom ei av mine største inspirasjonskjelder, House Style, fekk draumane ny næring. Det vart blå draumar i dag.

Nyt...

klubb

klubb1

klubb6

klubb10

Eg skal ha klubb om nokre veker. Tenk om eg kunne ha dekka eit nydeleg, blått festbord! Skulle gjerne hatt koppane og kara i hylla og på benken... For ikkje å snakke om lampen...

klubb8

Egg må ein ha om det skal verte kake! Eg skal prøve ei kakeoppskrift eg fekk med ein politikarkollega; ei litt annleis eplekake med mandel- og marengsbotn, fylt med piska fløte, rømme og syrlege epler. Mmmmm...

klubb5

klubb4

klubb7

Om det hadde vore varmare i vèret kunne eg ha dekka bord utandørs. Damene kunne ha kosa seg til langt ut i den lyse sommarnatta...

klubb11

Nei, vi lyt nok vere innandørs denne klubbkvelden òg! Innta god mat og drikke, for seinare å slumre i sofaen.

 klubb2

klubb12

klubb9

Og når klubbdamene har reist heim, og kjøkkenet er rydda, skal husfrua krype under sitt dekken! Tenk å kunne sovne i eit så deilig rom...

No skal eg halde fram å drøyme blå draumar, og så skal eg kose meg med "Himmelblå"!

Eg har lånt alle bileta frå House Style sine nettsider.

 

10 kommentarer:

  1. Så flotte bilder :-)

    SvarSlett
  2. Deilige bilder, blått er en sånn god sval farge som passer så godt til den årstiden vi snart kommer til....

    ...og neste helg stiller vi jo klokka også .-))

    SvarSlett
  3. ..og kaka, var der heimalaga karamellsaus på toppen? :)

    Ha ei flott veke!
    Britt

    SvarSlett
  4. Pøh!
    Eg er sikker på at DU, TOVE, klarer å få det enno triveligere enn på de bileta her... haha, ikke gull alt som glimrar!
    Atmosfære og varme frå ein som har omsorg for andre, og kreativitet med dei enkle tingan, DET gjør ALT! Og det klarer DU bedre enn noen! Klubben kan kos seg saman, i ditt selskap, det veit eg. Har vore så ofte på bloggen din, at dte kan eg uttale meg om!
    Tenk at eg aldri lyt meg draga med i sånne bilete! ? Er ikkje eg merkelig kanskje.... eg, ho Nunne!

    SvarSlett
  5. Blir med deg i den drømmen der....

    Lekre bilder!

    Klem Torunn

    SvarSlett
  6. Drømme...drømme...så mye flott du viser Tove! Kos dere på jentekvelden, det blir nok veldig hyggelig uansett om du dekker blått eller ikke;) ute eller inne...kanskje ikke så hyggelig ute nå...hvis de ikke er forberedt på det, mener jeg...for det finns jo alltids klær....KOS DERE!

    SvarSlett
  7. Her var det berre å drøyme seg vekk i det BLÅ... Nydelege bilder og vakre blåtonar:0)
    Smil frå Lill

    SvarSlett
  8. Så mye fint på bildene du viser fram. Her var det både en og to ting jeg kunne tenke meg :o)

    SvarSlett
  9. Vakkert. Jeg er også i tenke/drømme-modus for tiden. Mannen min og jeg har kjøpt hus, men vi har ikke overtatt det ennå. Gleder meg veldig. Vi har kjøpt et hus fra 1953, som vi skal pusse opp. Lykke til med oppussingen deres. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  10. Så massa underbara fristelser!!!!

    Önskar dig en underbar & skön kväll
    & HAPPY fredag

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!