lørdag 12. mai 2012

Leila´s General Store

Som eg nemnte i eit tidlegare blogginnlegg, er eg og minikokken ganske begeistra for Leila Lindholm. Vi har matbøkene hennar og no er vi så heldige å vere eigarar av ymse artiklar frå Leila´s General Store, den nydelege nettbutikken der Leila sel fantastiske ting som ein berre "må ha".
Minikokken fyller fem år 8. juni og vi fann sjølvsagt mange spennande bursdagsgreier som var kjekke å ha. Blant anna kjøpte vi kvite drikkebeger med rosa prikkar og sugerør med rosa striper ("...mamma, det er faktisk fint med prikkar og striper i lag..."). Alle bursdagstinga har vi pakka ned i ei lita kasse slik at enkelte ikkje fell for å innvie sugerør og andre spennande saker før bursdagen verkeleg er der! 
To skjønne "spatulas" vart også med på kjøpet frå Sverige. Minikokken ville ha ein rosa slikkepott (som også er super å bruke til mikrofon, i følge 5-åringen), medan eg ville ha ein lyseblå spatula (altså, ein slags slikkepott som også kan brukast som ei skei, sjå bilete lenger nede i innlegget). 
Desse slikkepottane toler sterk varme (same som andre slikkepottar i silikon) og kan difor brukast i varme gryter utan problem! 
Er den ikkje skjønn??? Rart kor ein kan verte småforelska i så enkle, materielle nødvendigheiter! Slikkepotten på biletet over er min favoritt. Då eg budde i USA (jobba som lærar på ein sommarskule i Santa Cruz, California), hugsar eg godt dei rause, gode slikkepottane dei hadde på kjøkkenet der vi budde. Det var sånne som på biletet over. Trur eg likte ordet òg; spatula...
"Listegal" som eg er, så var det ikkje til å unngå at eg måtte ha nokre blokker med hugselappar. Den største er for alle moglege slags ting ein må hugse i det daglege. Den vesle raude er for "sweet, little nothings" og den vesle grøne er ei genial blokk som eg ikkje visste at eg hadde sakna før eg såg den! Eg er nemleg slik at eg ofte gjer endringar på oppskrifter eg finn i kokebøker, men så skriv eg det ikkje ned i boka eller på oppskrifta. Neste gong eg lagar det same grublar eg voldsomt for å kome på kva i alle dagar det var eg hadde endra på. Desse lappane er som små post it-lappar som kan limast inni boka og så skrive på kva som bør endrast. Lurtf for gløymske folk! 
Og så vart det nye forkle på både meg og minikokken - same sort til begge to! Forkle var for øvrig noko av det einaste ho ynskte seg til bursdagen sin! Og sidan ho er stor Leila Lindholm-fan, så stod eit slikt forkle sjølvsagt øverst på ønskelista! 

Alle desse tinga (og meire til...) kjøpte vi i Leila´s General Store, som du finn her. Det vart passe dyrt å handle der og heimesida var noko mangelfull når det gjaldt opplysningar om kostnader med toll etc., men om ein  er fleire som går i lag og handlar så er det så absolutt overkomeleg for dei fleste lommebøker! Prisane på produkta var det ikkje så mykje å utsetje på! 

PS! Dette er fyrste innlegget som er publisert får Mac´en min! Litt uvant, men ser at nye blogger er betre enn den gamle. Eg er likevel litt rådvill når det gjeld fotoredigeringsprogram. Eg har vorte så glad i å bruke Photoscape, men har forstått det slik at eg ikkje kan bruke det på Mac. Stemmer det? Har de i så fall gode tips til enkle redigeringsprogram? Har brukt Picmonkey òg, for der er så kjekke rammer. Blir veldig glad for gode tips og råd!


1 kommentar:

  1. Herlige minikokken din,ho er berre so skjønne!!
    Reknar med at ho får passa inn noken piruetta i løpet av kokeleringa:0)
    Fin laurdagskveld til dokke c",)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!