søndag 4. desember 2011

Ein sein førjulskveld…

Det byrja å snø i dag. Fyrst berre hagl og vind, men så kom dei store snøfillene. Lava ned i takt med ungane sin frydefulle latter.

IMG_4632

Eg leitar fram kle til dei og sender dei ut med papsen for å finne eit stort juletre til å setje på tunet. Kjenner at julekjensla kjem sigande… Inn i mellom er det opplett. Gløtt av sol. Det gjer skam på dagslyset å ha på lampar i glaset, sa mormor mi, når eg sette på lys midt på dagen.

IMG_4517 copy

Dette biletet tok eg før snøen hadde lagt seg. Rakk akkurat å sjå så vidt til sola, før skyer drog seg til og snøen lava igjen. Men julestjerna i glaset fekk lyse, sjølv om dagslyet eigentleg var meir enn nok.

IMG_4522 copy

Medan ungane og papsen var på skogen fekk eg rydda og ommøblert litt. Eg har ikkje store plassen å boltre meg på, men litt endring vart det likevel. Frøken snupp kosa seg med ein stor, juleraud nellikbukett og danderte blomane i små vasar. Det vart med ein gong litt meir jul i stova!

IMG_4633 copy

Eg var så lei av den mørke hjørnesofaen vår som åt opp alt lyset i stova. Det er ikkje slikt ein tenkjer over når dagane er lyse, men i vintermørket vert det svært merkbart. Mamma og pappa hadde nokre øyrelappstolar som vi fekk låne, og jammen gjorde det susen, gitt!

IMG_4642 copy

Medan min kjære er ute og brøyter, slappar eg av i ei førjulstriveleg stove. Det gjer seg med forandringar, sjølv om det ikkje er så mykje!

2 kommentarer:

  1. Heia. Koselig det er med deg. Også må eg få spørre korleis det gikk med frøken ballerina på forestilling:)

    SvarSlett
  2. Så fin den 'nye' stua di ble!

    Litt snø gir en stor dose med julestemning! Ønsker meg litt snø her også *ønske-ønske*
    Da vil jeg også slippe de møkkete hundepotene som laget grå gulv :)

    Nydelig juleheader - delikat og stemningsfull!

    Ønsker deg en trivelig uke,
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!