søndag 20. juni 2010

Av alle uviktige ting i verda…

…er fotball den viktigaste, sa pave Johannes Paul II. Det er vel noko rett i det! Fotball er langt ifrå det viktigaste på jord, men i passe porsjonar og med genuin glede som motivasjon – då er fotball fantastisk!!!

fotball-ida

Fotball-VM interesserer meg ikkje i det heile, men når det er mine eigne håpefulle som spelar, ja då er eg både interessert, engasjert og veldig stolt!!!

Vi har delteke på Kiwi-cup heile helga, og det har vore ei helg full av idrettsglede og born som smiler anten dei taper eller vinn!

Der har vi vaksne litt å lære….

7 kommentarer:

  1. Ja, der er jeg så HELT ENIG med deg:) "Putte-fotballen" er min favoritt!!! Det er noe helt annet når de håpefulle - eller andre kjente spiller!

    Gutta mine er blitt "for store":) men jeg har tenkt å heie på nabogutten - på fem:) DA er det virkelig morro å sitte på tribunen
    ...gjerne med en kaffekopp...og noen flere naboer;)

    Fint innlegg i disse fotballtider!

    Smil fra Torunn

    SvarSlett
  2. Han kunne visst ha rett i det..
    Men du har heilt rett, kjekkast når det er eigne som står i fokus..
    Ha vakker midtsommarveke!!

    SvarSlett
  3. Han kunne visst ha rett i det..
    Men du har heilt rett, kjekkast når det er eigne som står i fokus..
    Ha vakker midtsommarveke!!

    SvarSlett
  4. Må berre seie meg einig, fotball er best når ein har eigne barn som spelar, eller deltek sjølv. Og det viktigaste er å ha det kjekt:-)

    SvarSlett
  5. Det er morosamt med di forskjellige cupene over allt. Å se born spille fotball er en glede.

    Flott bilde på din fine datter.

    Önsker dere ei flott dag der langt oppe på sunnmöre.
    Klems Synnöve.

    SvarSlett
  6. Så nydelig! Ja, det er herlig når man kan oppleve ekte idrettsglede - og ikke minst sportsånd :) Flinke jenta di :)

    SvarSlett
  7. Hei :) for en flott bilde av ei flott jente...

    Morsomt når barna spiller fotball... selv er jenta mi blitt stor nå.. hun har også spilt fotball... men ho syns ikke det var så gøy så for hennes del så holdt det med et år.. nå har jeg et tantebarn som spille fotball.. prøve å være å se på han når jeg kan...

    Og ekte idrettsglede ja det viser i alle fall barna.

    Ha ei flott helg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!