onsdag 21. april 2010

Sneak peak…

Ein liten,  kald fot måtte prøve storesyster sin tjukkelest som nesten var ferdig!

Bilde 228

Ho var litt småsjuk i helga og sat stort sett i sofaen i lag med meg medan eg strikka.

Bilde 225

Dette er fyrste gong eg har strikka noko som helst med fem pinnar, og det var faktisk lettare enn eg trudde! Eg grudde meg mest til den berykta hælen, som mange seier er så vanskeleg å få til.  Eg har strikka ein lest frå Ellinor Kvammen si bok “Mauds hjerte”.  Mønsteret eg brukte var svært lett å forstå, endåtil korleis eg skulle lage hæl!

Bilde 227 

Ikkje verst, hæ????

Biletet av den ferdige lesten kjem seinare….

9 kommentarer:

  1. Det blir en fin sokk!
    Super farge på garnet! :o)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Hei. Så flink du er da. En gang har jeg strikket et sokkepar. Den ene ble mye større enn den andre. Med oppskrift....har ikke giddet å prøve igjen.
    Du har en koselig blogg så jeg legger meg til som følger

    Ha en flott dag videre

    Tove

    SvarSlett
  4. så flink du er!! Å strikke med fem pinnar ser mykje verre ut enn det egentlig er!

    Ynskjer dokke ein strålande dag i sola!

    SvarSlett
  5. Så skjønne sokker! Alltid godt på beina :) Har aldri fått til det med sokker altså.. Synes dere som klarer det er så flink! Lykke til med resten!:)

    SvarSlett
  6. Denne sokken blir fin den. Imponert eg. Som du veit kan eg ikke strikke hihi.
    Skjönner godt hun ville pröve den. Ser varm og go ut.
    Ha nå ei flott onsdagskveld.
    Klems Synnöve.

    SvarSlett
  7. Bratt læringskurve når det gjeld strikking hos deg! Når du handterer fem pinnar om gongen så kan du få til det meste:)

    SvarSlett
  8. Så flink du er!! Gode, fine og sikkert varme!!

    Mammaen min var lestestrikkaren i familien vår. Eg kan ikkje strikke, så min lille gutt har får ingen heimestrikka tjukkelester han, stakkar!!

    Klem!!

    SvarSlett
  9. Det første bildet var utrolig nusselig! :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!