søndag 7. mars 2010

Endeleg ferdig!!!

I dag vart restegarnprosjektet mitt endeleg ferdig! Frøken midtimellom gjekk berserk i restetrådkorga mi og fann ut at ho ville ha ei strikkahue!

090

I kveld måtte vi ut og nytte siste rest av dagslyset og ta bileter av hua. Ida stilte velvilleg opp og let meg få fotografere .

097 

♥ ♥ ♥

Hua er strikka på pinne 3.5 av garn i ymse kvalitetar. Etter at ho vart ferdigstrikka tova eg den i maskina på 40 grader. Til slutt sydde eg på ein rosa blome. Eg skal ikkje skryte på meg å ha hekla blomen…. Den var eg så heldig å få av ein kreativ kollega!

099

Ida kledde hua kjempegodt og gler seg til å bruke den!

♥ ♥ ♥

100 

Med plussgrader og småregn vårast det fort opp i bakkane med oss. Ida leika seg med snøen og lurte på om den kanskje er vekk i morgon! Så fort går det vel neppe, men nå kjenner vi at det nærmar seg….

6 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har! Føste gang jeg er her- kommer garantert tilbake.

    Lua ble kjempe fin!
    Klem Igi

    SvarSlett
  2. Den blei kanonfin!! Lekre farger hun plukket seg ut:)

    SvarSlett
  3. Flotte farger må eg si.
    Hun blev kjempefin i den lua der.

    SvarSlett
  4. Så fin lue!!
    Her drypper det fra taket, og fuglene synger og vi nyter at våren er i anmarsj!

    SvarSlett
  5. Fin lue, og koselig innlegg :)
    Eg har ein award i bloggen min til deg, fordi eg liker bloggen din så godt.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!