søndag 2. august 2009

Sukk….

Den som kunne lokka fram att litt skikkelig sommar… Med god varme, svalande bris, berrføtte born og blide vaksne…. Misforstå meg rett, for all del, eg syt ikkje!!!! Vi nyt desse rolege dagane der vi kjenner at sommar går mot haust! Det er berre detat vi ikkje har opplevd ein dag med sol frå morgon til kveld sidan 7. juli!!!!

Tove, sommar 007

Denne danske blomen vippa så fint i den danske vinden og heldt meg meg selskap den halve dagen det var fint nok vèr til å ligge på stranda.

Tove, sommar 011

Desse gode jentene kosa seg på stranda, som var vår næraste nabo.

Men i dag er dagen full av moglegheiter! Det er lettskya, fin temperatur og forhåpentleg meir blåbær som ventar på oss i skogen.

PS! I frykt for å irritere på seg halve Noreg, vert dette skrive med lita skrift…. For eg sit nemleg her med ei deilig kjensle i magen, fordi eg kjenner på kroppen at det går mot haut… Eg elskar hausten og alt den gir oss; regn, storm, grøderike åkrar, lauv som fell av trea og den friske, kjølige lufta…. Eg går ei god tid i møte!!!

Denne herlege Cassidy-perla kan du kose deg med medan du fordøyer lovprisinga mi av hausten….

12 kommentarer:

  1. Ja, litt "indian summer" før den verkelege hausten set inn er vel noko alle kan ønskje seg. Elles er eg einig, hausten er flott, det aller beste synest eg er å vasse i tørt lauv og høyre korleis det raslar, berre så sjeldan lauvet er så tørt på våre kantar.

    SvarSlett
  2. Kvar årstid har si sjarm..
    Det har visst kvar alder også ;-)
    God blåbærhaust!

    SvarSlett
  3. Vi får håpe på en deilig sensommer.

    SvarSlett
  4. Kanskje jeg også burde skrive med liten skrift,men jeg liker også høsten...

    SvarSlett
  5. Flott innlegg Tove;)
    Jeg er ikke noe høst menneske, bare så det er sagt...hehe
    Lengter etter sol og varme, da er jeg i mitt rette element!
    men det ser dårlig ut gitt:(
    Vi får bare nyte at det ikke regner;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  6. Har hatt to dager med sol nå - deeeeilig! Jeg elsker sol og sommer og er nok ikke noe høst menneske...
    Sender litt sol og varme over til deg! Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  7. Hei kjære deg,
    tusen takk for dine koselige ord!
    Det varmer veldig :o)
    Og du,jeg elsker også høsten ;o)
    Kjerstiklem

    SvarSlett
  8. åååå, vi ønsker mere sol og sommer i kragerø og.....
    trenger litt d vitamin og sollager i kroppen før høststormen kommer

    SvarSlett
  9. Volda-tausa3/8/09 12:52

    Hei! Einig med deg! Ha gjort godt med sommarsol (ikkje så verst i dag, så skal ikkje klage), men ser absolutt fram til hausten med dei vakre fargane og stemninga som følger med! :)

    SvarSlett
  10. Hei Tove! Long time... :-) Fint å følge bloggen din! Jeg prøver meg forsiktig på en selv også.

    Høsten ja, den er en flott årstid! Den friske luften, alt som er ferdig til innhøsting (hilsen ei som snart skal bli bondetuppe), nostalgisk mimring over sommeren som var... Bare å nyte spør du meg!

    Klem Cathrine

    SvarSlett
  11. ENIG MED DU!!!!!
    det blir liksom ikkje det samme når været er så skiftende som dette..rekker ikke kose seg før det over...:(
    men så velge vi å bo på denne kanten av landet da..;)))

    ønsker deg en videre go sommer,vi får leve i håpet:))
    klem:)

    SvarSlett
  12. hei! heilt enig, eg er eit haustmenneske. Syns d er så flotte fargar, og kjekt å ta på seg ullgenserande igjen. Ingenting er som å sitte heime i stova, med ein god kopp te når hauststormane ular rundt hushjørna:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!