fredag 3. juli 2009

Eg er så UTRULEG heldig....

... som har vunne ei av dei flotte veskene som CatY lodda ut på bloggen sin! Ho er ei energisk dame som har tusen jern i elden, i tillegg til at ho no har laga sitt eige klesmerke og syr kjolar, skjørt, vesker og elles det ein måtte ynskje.

008

Eg var atlså så heldig å vinne denne fantastiske  "Hubba Bubba"-veska.

011

Eg har forstått det slik at det meste Cathrine syr, er gjenbruk. Ho får restestoff herifrå og derifrå, og er flink å sjå potensiale i det andre ikkje treng eller vil ha.

012

Cathrine og lille Tor, på 1 1/2 år, kom på formiddagsvisitt i dag og hadde med seg veska. Det var så utruleg kjekt å ha dei på besøk! Denne dama er ei vitamininnsprøyting av dei sjeldne!

Tusen, tusen takk, Cathrine -

både for veska og besøket!!!

PS! Om du har lyst på din eigen CatY, kjole eller veske, må du ta turen innom nettbutikken hennar!

10 kommentarer:

  1. Va ein veldig kjekk formiddags-stund, Tove!! Super bevertning med nydelig utsikt :) To herlige jente du he, og ej håpe lisjemora he komt over den for annledninga ers bestemte Thor!

    SvarSlett
  2. grattis med veska :)
    No he du jo 2
    klemma

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Eg må vel berre gratulere :o) Og om du trur eg er misunnelig...gjett!!!! ;o) Den passa uansett godt til personligheita så det var nok meininga. he he
    Bruk ho godt.

    Helsing Tonje

    SvarSlett
  4. Grattis med ny veske, den var kjempefin.
    Og for et nydlig dikt du gav til mannen din i går. Håper han hadde en fin bursdag.
    Det er fint å ha et godt mannebein å være glad i....
    Klem fra Hege

    SvarSlett
  5. Volda-tausa4/7/09 08:19

    gratulerer med veksa og med mannen sin bursdag, håper de kosa dykk med litt feiring! :)

    SvarSlett
  6. Slett ikkje dumt å vere heldig :-)
    Spesielt når ein vinn eit slikt flott produkt.

    Ha ei strålande helg, og nyt dei fine dagane me har,
    framleis...

    SvarSlett
  7. Hei..nå var det lenge siden jeg var innom deg sist.Blir ikke så mye blogging i dette flotte været.Koselig veske du har fått deg..Fortsatt go`sommer til deg fra Maliva

    SvarSlett
  8. Gratulerer!!! Den var virkelig flott, den veska.

    SvarSlett
  9. Heldige deg som har vunne denne flotte veska :) Fine og spreke sommarfargar.

    klem

    SvarSlett
  10. Måtte berre sjekke om eg fekk til å legge att ein kommentar. Høyrde rykter om at det ikkje gjekk an å legge att kommentarar til meg i dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!