fredag 26. juni 2009

Bileter seier meir enn tusen ord...

... det  Tara ein dei aller flinkaste til å vise oss. Ho er ikkje fotograf av yrke, men tek dei vakraste bileta eg veit om. No har ho starta eigen fotoblogg, der ho legg ut bileter  frå ymse photo shoots ho har hatt.

happy

Sjå den flotte stemninga ho formidlar...

happy3

... så enkelt, men likevel så fullt av uttrykk.

happy1

Ein tenksam liten kar...

happy4

... som Tara så vakkert har klart å formidle til oss.

happy2

Tara har vore ein av mine bloggfavorittar heilt sidan eg starta å blogge. Trur alle som les bloggen til Tara vert verande for godt. Ho skriv så varmt og godt om små og store ting i kvardagen. Kik gjerne innom Tara sin personlege blogg og fotobloggen hennar.

4 kommentarer:

  1. Gode bilder er som musikk for meg!:) No skal eg skunde meg å kikke meir!
    Høyrer det er varmt! 32gr sa storajento mi som er i grendi:)
    Ikkje rart vesle snuppa di må duppe fotane!
    god badehelg!

    SvarSlett
  2. Åååå så fine bilder! Og så flott blogg du har! Så fine tanker du deler med oss! Er enig i at Tara er en fantasktisk fotograf! Dette må jeg se mer av!
    Sommerklem fra Solveig

    SvarSlett
  3. hei tove:)
    ja dette var jo en stor overraskelse etter en lang, varm og søvnløs natt;)
    ble bare utrolig lykkelig og glad for at du liker bildene mine så godt:)))
    veldig, veldig koselig!!!

    nå skal jeg på Elkjøp med en sur og søt autistsønn;) han ønsker seg telefon og vekt!!! ikke noe lørdagsgodt her i gården nei:)


    ha en strålende helg Tove!!! og tusen takk for ditt skjønne innlegg:))))
    stor klem fra (en varm) Tara...

    SvarSlett
  4. For noen utrolig flotte bilder!
    Denne bloggen må jeg sjekke ut:-)

    Ha en skjønn helg, og takk for "tipset"!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!