søndag 5. april 2009

Bli hos meg...

"Abide with me" er ein av dei vakraste salmane eg veit om. Den var skriven av Henry Lyte i 1847 og er omsett til mange språk. På norsk heiter den "O bli hos meg".

Nyt denne vakre perla når du no går inn i påskehøgtida.

Abide With Me; fast falls the eventide;
The darkness deepens; Lord with me abide.
When other helpers fail and comforts flee,
Help of the helpless, O abide with me.

Swift to its close ebbs out life’s little day;
Earth’s joys grow dim; its glories pass away;
Change and decay in all around I see;
O Thou who changest not, abide with me.

I need Thy presence every passing hour.
What but Thy grace can foil the tempter’s power?
Who, like Thyself, my guide and stay can be?
Through cloud and sunshine, Lord, abide with me.

Hold Thou Thy cross before my closing eyes;
Shine through the gloom and point me to the skies.
Heaven’s morning breaks, and earth’s vain shadows flee;
In life, in death, O Lord, abide with me.

Salmen har mange vers, dette er nokre av dei.

10 kommentarer:

  1. vakker kjære tove....denne e innmari fin...go palmesøndag min venn, å æ håpa du har det fint

    SvarSlett
  2. Ein fantastisk nydeleg song Tove.....vart sittande å lytte og med eitt høyrde eg husbonden som song med frå stova...og det til og med under ein fotballkamp...hihi.....

    Nydeleg smykker du hadde i siste innlegget...som du likte eg veldig godt armebanda med hjarta.....er nok litt hekta på ting i hjarteform. Så skal du bestille så bestill gjerne eit til meg også :)

    Ja, desse usmaklege telefonane er eg temmeleg lei av. Har fortståing for at det er jobben deira, men då får dei te seg, presentere seg skikkeleg og spørje etter personane med heile namnet:)

    Ønskjer deg ei flott palmeveke :)
    Og har du tid er kaffen alltid klar :)

    SvarSlett
  3. DEN e fin ja!! Akkurat denne gjekk littegrann sakte.. vart litt utolmodig kjente eg. ;-) hehe
    Er vant til at den går litt raskare.. men bevares, ho hadde ei klokkeklar stemme!! :-)
    HERLIG!

    GOD PÅSKE!
    Monica

    SvarSlett
  4. Nå gråter jeg en skvett her faktisk, for dette var også yndlingsalmen til min bestefar.

    Han fortalte ikke det før på slutten av det lange livet sitt, for han ønsket så gjerne at den skulle synges i begravelsen.
    Så ble gjort, og jeg tenker nå at den også har blitt min :-)) yndlingssalme ja...

    Takk Tove, du vekte noe godt i meg denne kvelden, gode minner om en tid som aldri kommer tilbake.
    Umiddelbart skal jeg finne teksten på norsk, og synge den inni meg.

    (Høyt går jo ikke, det er nok med lyden av Rosenborg- Brann i stua, om jeg ikke skal gaule ut salme i tillegg :-))

    Varm klem til deg, og god påske om vi ikke blogges før hputiden slåt til for fullt. Læreren har vel fri ?? (hint hint...) mens sykpleieren må jobbe.

    SvarSlett
  5. Heia!
    Nydelig, jeg liker denne salmen godt, litt bedre på norsk synes jeg,
    men hun hadde en kjempe flott stemme.
    Påskeklem fra trøndelag.

    SvarSlett
  6. Så vakker denne sangen var sunget av den engelske piken !Den er jo nydelig på norsk ,men den var jo vakker på engelsk også:)Utrolig flott blogg du har foresten!:)En fryd å lese og følge med på.Skjønne barn dere har.Måtte smile litt ekstra av den lille med tennene i brunosten.:);)Den alderen er jo så sjarmerende.Ha en deilig og avslappende påskefeiring!:)

    SvarSlett
  7. Hei Tove.
    Stakk inom kun for å önske deg ei flott mandag.
    Har besök så eg kjem tilbake i löpet av dagen.
    Klems Synne.

    SvarSlett
  8. Jeg er også veldig glad i denne sangen:)
    Minner meg om tiden i barnekantoriet;)
    Denne sangen er også en av de sangene som vekker minner på godt og vondt hos meg...
    God påske til deg:)

    SvarSlett
  9. Og det var jeg som skrev innleget over....
    "Byfrua" ;)

    SvarSlett
  10. Nydeleg salme ja, den varma og fekk gode tanker inn i meg. For ei stemmeprakt jenta har også!
    Du må forresten få vennina di som lager smykker til å legge ut for salg. Tenker det blir ein suksess, om ho vil det.
    God påske!!
    helsing ei volda-taus

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ei lita helsing til meg! Det set eg stor pris på!